1000 euro toernooi

Discussie in 'Agenda' gestart door Martijn van Berkel, 31 mrt 2012.

1. Martijn van Berkel

Martijn van Berkel Administrator Medewerker

Morgen in Geel voor de 28e keer het 1000 euro toernooi.
    Altijd erg leuk. Stuk of 10 goochelaars die goochelen voor jury, een lezing en een goede veiling.
    Elke keer ongeveer 100 bezoekers.

Ik ben van de partij. Wie gaan er nog meer ?

Meer info : http://www.magicvictoria.be/congres.htm
  2. Marc Woods

Marc Woods Goochelaar

3. mitch durbank

mitch durbank Goochelaar

ik ben er dit jaar niet bij!
    Succes voor de mensen die meedoen aan het concours.

Groet,
  4. Rob W

Rob W Goochelaar

Jammer, had eindelijk eens mee willen doen met een act. Helemaal vergeten me aan te melden. Misschien dat ik wel gewoon langskom!
  5. Jan.Bouwhuis

Jan.Bouwhuis Goochelaar

Ik ben ook van de partij.
    Deze dag wil ik voor geen goud missen gewoon ouderwets gezellig.
    Ik doe ook nog eens mee aan het concour.
    Tot morgen iedereen!
  6. Martijn van Berkel

Martijn van Berkel Administrator Medewerker

zeker langs komen! misschien is er ook nog wel plek ik de competitie? vorig jaar had er op de dag zelf ook nog iemand ingeschreven.
  7. Rich Magic

Rich Magic Goochelaar

En ook ik ben weer van de partij tijdens de wedstrijd!

Tot morgen!
  8. heinzminten

heinzminten Goochelaar

Krijg net bericht dat er nog plek is in de competitie. Dus geen probleem. Gewoon een beetje op tijd komen dan kun je je nog aanmelden. Graag zelfs!!!
  9. Chantal

Chantal Goochelaar

Ah, jammer, morgen heb ik al andere verplichtingen. Dan maar een jaartje wachten :rolleyes:
  10. Jan.Bouwhuis

Jan.Bouwhuis Goochelaar

De gezellige dag in Geel zit er weer op.
    Maar wat waren er weinig bezoekers erg jammer voor de organisatie.
    Ook bij het concour waren er minder deelnemers (7) dan normaal altijd het geval is.
    Voor wie er niet is geweest je hebt toch weer een gezellige dag gemist en tijdens de veiling had je echt voor een prikkie
    bijzondere trucs kunnen aanschaffen.
    Voor mij persoonlijk was de dag zeer geslaagd want ik heb meegedaan aan het concour en mocht de 2e prijs in ontvangst nemen.
    Marc Woods en Rich Magic zijn ook in de prijzen gevallen, alleen ik weet niet meer precies op welke plaatsen.
    Dus laten we de belgen volgend jaar niet in de steek laten en allemaal naar Geel gaan.
  11. Jac

Jac Goochelaar

Vorig jaar was ik als toeschouwer erbij (1ste keer) en kwam het over als een leuke festiviteit. Zeker de moeite waard. Dit jaar kon ik er niet bij zijn, helaas. Ik vind het altijd wel leuk om naar anderen te kijken en ervan te leren (met name presentatie).
    De organisatie had vorig jaar vooraf een ruime tijd reclame gemaakt. Nu wist Ik het bekant een week van te voren omdat het op het forum is geplaatst. Misschien dat ik het gemist heb, maar ik heb het niet gezien. Dat zou beter kunnen de volgende keer.
  12. Alex Buijk

Alex Buijk Goochelaar

Diegene die in de prijzen zijn gevallen gefelicteerd.
    Helaas moest ik werken maar volgend jaar ben ik zeker van de partij.
  13. René Geelen

René Geelen Goochelaar

Jammer dat er dit jaar zo weinig bezoekers waren, eerdere jaren (tot 2 jaar geleden) waren er vaker meer dan 100 bezoekers, dit jaar bleef de teller steken net onder de 70, erg jammer!

Laten we afspreken dat we de zondag voor Pasen (Palmpasen, 24 Maart 2013) dan alvast vrijhouden voor de volgende editie, dan zijn er ook geen smoesjes meer te verzinnen ;) .

En de mensen van Magic Victoria...bedankt weer en tot het volgend jaar !
  14. Magiër Magusta

Magiër Magusta Goochelaar

Jammer hoor, ik moest zelf werken anders was ik zeker komen kijken. Weet iemand de uitslagen?
  15. Math.van.Rhee

Math.van.Rhee Goochelaar

Ik heb optredens gepland jammer volgend jaar zeker .;)
  16. wie zijn de winnaars?
  17. Math.van.Rhee

Math.van.Rhee Goochelaar

Marc en rich proficiat met jullie prijzen , volgend jaar ga ik kijken .en dan laat ik de belgen echt niet in de steek .;)

Deel Deze Pagina