Internationaal vermaarde straatgoochelaar . Bébel is een echte kaartgoochelaar. De “trucs” die hij laat zien grenzen aan het onmogelijke. Zijn het wel “trucs”? Of veranderen de kaarten in zijn handen werkelijk door middel van magie? Ook al zit je er met je neus bovenop je gelooft je ogen niet………… Bébel! . http://www.nmucongres.nl/index.php/artiesten/bebel.html . Staat in de foyer én in het gala !!!
In de Genii van november 2010 las ik een mooi artikel over Juan Tamariz. Hij zegt over Bébel de straatgoochelaar, dat hij van het goochelen houdt, maar hij is erg rustig. Hij zet zijn tafel op en begint te goochelen. Hij probeert geen aandacht trekken en zijn presentatie is eenvoudig. Geen verhalen of iets wat daar op lijkt. Maar al heel gauw staat er een grote groep toeschouwers en ze blijven staan, omdat ze van hem gaan houden als goochelaar. Het is toch prachtig, dat we tijdens dit congres een optreden van deze goochelaar kunnen meemaken.
Gert Piet heeft de deal gemaakt dat hij in de foyer gaat goochelen. Dus wat we waarschijnlijk gaan meemaken, is het volgende: . "Hij zet zijn tafel op en begint te goochelen. Hij probeert geen aandacht trekken en zijn presentatie is eenvoudig. Geen verhalen of iets wat daar op lijkt. Maar al heel gauw staat er een grote groep toeschouwers en ze blijven staan, omdat ze van hem gaan houden als goochelaar." . Dank Minze, ik verheug me er al op!
Hij komt twee dagen eerder, zal dus naar verwachting het gehele congres actief zijn. Om het spontaan te houden, zijn er geen harde afspraken met hem gemaakt. Wat ik van hem weet, geeft mij de verwachting dat dit alle twee de dagen zal zijn en meermalen per dag. Leuk dat je ook komt, kunnen we een bak koffie drinken!