Bijzonder optreden

Discussie in 'Nieuws' gestart door Jan.Bouwhuis, 2 mrt 2012.

1. Jan.Bouwhuis

Jan.Bouwhuis Goochelaar

Vandaag(1 maart) een bijzonder optreden gehad voor de stichting opkikker.
    In het kort komt het erop neer dat iemand een wens kan doen.
    Vandaag was het een jongen van 11 jaar met een bepaalde spierziekte waar er in nederland nog ongeveer 6 meer zijn die deze ziekte ook hebben.
    Hij ging samen met zijn familie naar de Arena in Amsterdam om bij Ajax te kijken, hierna weer terug naar Hardenberg om bij de politie een rondleiding te krijgen.
    Als afsluiting een etentje bij een pannenkoekenrestaurant waar ik als verrassing aan tafel verscheen om enkele trucs te laten zien.
    Dit was ook een wens van hem omdat hij goochelen heel leuk vindt.
    Het geheel was een enorm succes, en ik ging met een heel fijn gevoel naar huis.
  2. Marc Woods

Marc Woods Goochelaar

Goed dat je daaraan je medewerking hebt verleend!

Hier doe je het voor nietwaar?!
  3. Henk van den Bos

Henk van den Bos Goochelaar

Elke maand (zaterdag mag ik weer ) is er een Super OPkikkerdag op de Eemhof van Center Parcs.
    Ik speel daar boef en wordt 4x keer per dag opgepakt door de politie :)
    Berry Merlin is er ook altijd bij met zijn kinder goochelshows
    Ik weet dat de stichting altijd op zoek is naar mensen dus mocht je ook zo'n enorm leuke dag willen mee maken bel ze dan gerust en zeg maar dat ik je gestuurd heb (henk van den Bos)
    Wie weet tot daar!

http://player.vimeo.com/video/18837712?title=0&byline=0&portrait=0
    Kiko en Math.van.Rhee vinden dit leuk.
  4. Kiko

Kiko Goochelaar

Ik kwam bij een carnaval optreden op een school dit jaar een meisje tegen (en later buiten op het schoolplein haar moeder) waar ik jaren gelden voor het broertje (en zoontje) eens opgetreden had op een opkikkerdag.
    Dat was ook wel bijzonder na al die jaren en ik ben blij dat ze me hebben herkent en aangesproken. Met de jongen ging het in de tijd van het optreden even iets beter maar dat heeft helaas nog maar een jaar zo mogen zijn, begreep ik nu. Best heftig om te horen. Wel mooi om aan zijn opkikkerdag te hebben mogen bijdragen. En volgens mij wordt de video die op de opkikkerdag werd gemaakt nog veel bekenen dus dat is ook iets heel waardevols voor de familie.
    Math.van.Rhee vindt dit leuk.
  5. Marc Woods

Marc Woods Goochelaar

Haha, dat filmpje :p leuk voor die kinderen...dat kán niet anders!

zou ik nog wel willen :oops:
  6. Ronald

Ronald Goochelaar

Henk te gek ! :p
  7. Math.van.Rhee

Math.van.Rhee Goochelaar

Jan, kikko, henk , dit vind ik nu heel goed van jullie hier heb ik ontzettend waardering voor, en ik heb ook ooit voor de opkikkerdag voor kinderen die beperkte levensverwachtingen hebben hun leven op die dag gelukkig gemaakt.
    Dit heeft een ernorme inpackt op me gehad dat ik zoiets ondersteun , en hoop dat er meer van zon mensen zijn die zich hier voor willen inspannen .
    Ook schenk ik regelmatig aan deze goede doel.
    Dat wij als gezonde mensen , andere mensen ,hun leven een beetje aangenamer kunnen maken , dan pas besef je hoe belangrijk het is om gezond te zijn .
    Respekt hiervoor;)
  8. Dave de Ruiter

Dave de Ruiter Goochelaar

Ik heb meerdere malen gewerkt voor de "make a wish foundation" erg mooi om te doen. Wel zwaar.
    Math.van.Rhee vindt dit leuk.
  9. Math.van.Rhee

Math.van.Rhee Goochelaar

Leuk vooral mee doorgaan dave geeft je zekerheid en genoegdoening. groetjes math.

Deel Deze Pagina