1. Beste Bezoeker,
    Kom je ook naar de lezing van Andi Gladwin op 5 of 6 juni ? Zeker doen!
    Meer info kun je HIER vinden.

Blackpool 2012

Discussie in 'Agenda' gestart door E.A.D. Magic, 31 mrt 2011.

1. Danny Joseph Moderator

Sorry voor Jo, maar...

Wij gaan over een uurtje de deur uit richting Schiphol en hebben om 10:20 de vlucht naar Liverpool. Mannen, tot straks!
  2. Jasper Goochelaar

Veel plezier daar, maar dat gaat wel lukken :D
  3. Jesse Ray Goochelaar

Net aangekomen in Blackpool het Ruskin hotel, in het vliegtuig al veel Nederlanders en forum leden gezien en hier in Blackpool nog meer. Ik was vorig jaar de avonden in het Ruskin en toen was het zo druk iedereen stond op elkaar gedrukt en nu is er nog helemaal niemand.
    Maar ik weet bijna zeker dat het vanavond wel weer een geweldig gekkenhuis word.
  4. Danny Joseph Moderator

Net in de trein gezeten, het laatste stukje in gezelschap van Joshua Jay.

John, wij hebben hier lekker ook WiFi! :p
  5. Leon Heussen Goochelaar

Als het straks zo druk is zal de wifi ook wel minder worden
  6. Danny Joseph Moderator

In ons eigen hotel wordt het niet zo druk.
  7. E.A.D. Magic Goochelaar

En hoe is het daar heren?
    Jullie zullen nu wel bij de galashow zitten.

Ben heel benieuwd hoe het is! Als dit congres goed is ga ik voor volgend jaar direct boeken. Alleen wel een goed hotel!
  8. Nico van Hulst Erelid & V.I.P.

BLACKPOOL 2012 TOP De allermooiste, allerbeste manipulator ooit, uit Korea. ---- Charlie Frye Stage show super, lezing super en Christian scoorde zeer goed vooral z'n laatste illussie combinatie sub trunk water torture cell. Christan hoed af. Schitterende franse jongleur nog 2 top Koreanen enz enz. ENNNNNNNNNNN een uitstekende compere in de laatste gala. Je moet gewoon ieder jaar gaan want er is altijd iets groots, voor mij was het de 27 ste keer en de 28 ste zit al in de pen.
  9. Jo De Rijck Goochelaar

merkte je dat het fism nog moet komen? was het kleiner dan normaal?
  10. Martijn van Berkel Administrator

Hier een goede blog over blackpool 2012 : http://www.blackpoolmagic2012.blogspot.com/

Christian Farla krijgt een zeer goede recensie :

11. Christian Farla
    The Scorpion
    Amazing and fast illusion act featuring a very impressive water escape.
    Stu: 9.5 Geoff: 9 Matt: 9 Max: 9 Gordie: 9
  11. Danny Joseph Moderator

Het was dit jaar inderdaad iets rustiger dan normaal, vooral zaterdag en zondag overdag was dit te merken. Ik heb een aantal dealers hierover horen klagen; vooral het overvolle programma op zaterdag heeft de zaken geen goed gedaan.

Persoonlijke hoogtepunten: Chad Longs doorzettingsvermogen tijdens zijn lezing; Yu Ho Jins prachtige manipulatie; Michael Webers intelligentie in het creëren van methodes en presentaties; Axel Hecklaus theatrale aanpak van presentaties; een etentje met Greg Wilson; Garrett Thomas' vlugge vingers en vrijgevigheid op donderdag in het Ruskin; Charlie Frye's ongelooflijke hand-oog coördinatie, enkel overtroffen door Compagnie Poc op zondagavond.
    Ronald vindt dit leuk.
  12. Ronald Goochelaar

Hoi Danny,

Dankje voor je update, wat leuk dat je ook gegeten hebt met Greg Wilson. Ik denk zo maar dat met FISM de dealers niets te klagen zullen hebben ;). Volgend jaar zijn wij ook weer van de partij. Ga je nog naar FISM?

groet,
    Ronald
  13. Leanne Kester Goochelaar

Hey Ronald,

Danny en ik gaan niet naar FISM, maar volgend jaar gaan we zeker weer naar Blackpool.

groetjes Leanne

Deel Deze Pagina