Christiaan farla in phantasialand

Discussie in 'Op- en Aanmerkingen' gestart door Henk van den Bos, 11 sep 2011.

1. Henk van den Bos

Henk van den Bos Goochelaar

Ik ben afgelopen zaterdag naar deze show geweest in het pretpark Phantasialand (Bruhl Duistland)
    Wat een geweldige show wordt hier neergezet echt waanzinnig.
    Als je hier nog niet geweest bent ga dan genieten van het park en deze show.
    Zeer de moeite waard.

CF bedankt
  2. Math.van.Rhee

Math.van.Rhee Goochelaar

Welke taal spreken ze engels of duits, ik ken allebei de talen lijkt me best een leuk iedee bedankt.
  3. Henk van den Bos

duits maar dat is geen enkel probleem
  4. Jan Jansen

Jan Jansen Goochelaar

Een kleinigheidje Henk. Het is Christian Farla.
  5. Henk van den Bos

Jan. Hij spreekt het prima. Het is een hele andere Christiaan dan je denk.... Het is een hele andere show dan je kent. Geen snelle gekke dingen maar een mooi samenspel van licht, muziek en een hele gekke butler. Kijk en geniet......
  6. alex

alex Goochelaar

Was zeker de moeite waard ik ben al vaker in phantasialand geweest en ze hebben daar altijd wel mooie optredens vroeger zelfs ook met tijgers.
    Maar het klopt als je zecht het is anders dan je gewent bent van hem.Ik vondt het een leuke show wel wat kleine voutjes kwa licht en geluid en de hoek waaronder de mensen kijken maar jah wie valt dat op er gebuurt altijd wel iets dat niet moet hihi. kortom een leuke show om te zien en het is ook leuk voor de mensen na afloop die kunnen dan nog even een fototje met hem schieten altijd leuk.
    Dus leuk dagje uit en geniet
  7. Jorrit

Jorrit Goochelaar

voor als christiaan het leest heel veel succes ;)
  8. Jorrit

Jorrit Goochelaar

Was het een leuke show?

Deel Deze Pagina