1. Beste Bezoeker,
    Kom je ook naar de lezing van Andi Gladwin op 5 of 6 juni ? Zeker doen!
    Meer info kun je HIER vinden.

Dé wisseltruc van magic shop !

Discussie in 'Nieuws' gestart door Stapper, 28 sep 2011.

1. dit is natuurlijk niet de eerste verandering...
    sommigen kwamen minder vaak of zelfs niet meer na de vorige wissel...en dat zal ook nu weer het geval zijn ...
    maar ...de wereld draait door....
  2. E.A.D. Magic Goochelaar

Eindelijk is het zo ver! De Magicshop heeft vandaag de deuren geopend in de nieuwe winkel. Daarnaast is het nieuwe logo gelanceerd. Voor mij een reden om op zeer korte termijn een bezoekje te brengen. Onderstaand wat foto's. Ik moet zeggen...het ziet er heel gaaf uit!

[IMG][IMG][IMG]

:)
  3. richard Leek

ik heb op dit moment alleen een simpel pakje rode bicycle kaarten nodig voor een optreden eind januari Normaal laat ik dat dus opsturen, of koop ik hem bij het nieuwjaarstreffen , maar nu ga ik hem speciaal even ophalen

Ziet er groot en ruim uit....... zo groot dat je zelfs de verkopers niet kan zien........
    Of zijn deze tijdelijk even weg getoverd voor de foto"s....?

Richard Dee
  4. Jac Goochelaar

Ziet er mooi uit! Ik had verwacht dat Gert of Ron foto's zou plaatsen.
    Het nodigt inderdaad uit om een keer langs te gaan. Ik overigens erg benieuwd of ze ook lezingen organiseren (Sorry René). Qua afstand/reistijd is dat zoveel gunstger (andere kant van het land of binnen uurtje rijden), dat het serieus te overwegen is. Want het zal zoals rene aangeeft bijna altijd doordeweeks zijn.

Komt er niet officieel opening van de winkel of iets dergelijks?

In ieder geval veel succes met de winkel.
  5. E.A.D. Magic Goochelaar

Nee joh, das toch reclame..
  6. Danny Joseph Moderator

Topics even samengevoegd, omdat ze nogal raakvlak hebben.
  7. E.A.D. Magic Goochelaar

Iedere keer als ik 1 dingetje even snel wil ophalen kom ik met flink wat handel terug.
  8. Herman Koster Goochelaar

Was dinsdag ook even langs geweest op de eerste officiële dag van opening. Ik moet zeggen, het voelde alsof ik weer thuis was in de oude winkel waar ik gestaan heb, alleen veel groter en ruimer opgezet. Ook geweldig dat er een klein theatertje in ontwikkeling is achter de zaak. Denk dat ik wel vaker gewoon even langs ga en misschien wel weer wat meer ga goochelen :) Ook leuk om wat gezichten van het forum te zien. Sinds ik in 2003 gestopt was met de Magicshop, zijn er heel veel nieuwe namen bijgekomen. Ben benieuwd wat het kaliber goochelaar tegenwoordig is.

Ik kijk al uit naar dingen die komen gaan zoals ongetwijfeld vele lectures en andere leuke dingen.

Gert en Ron, VEEL SUCCES!!!!!!
  9. E.A.D. Magic Goochelaar

10. clownpatje Goochelaar

Aaah, véél beter! De foto's van de trucs zijn allemaal even groot én de gokkers komen ook aan hun trekken :-D
  11. Jac Goochelaar

Een hele mooie, frisse en duidelijke site. Een HELE GROTE verbetering t.o.v. de oude site! Sommige artikelen mogen beter geplaatst of geformuleerd worden, maar dat kan later.
    Fijn om te zien wat zij in huishebben en kunnen bieden. Hoewel ik eens sterk vermoeden heb dat nog niet alles erop staat!! Gert en Ron zijn goed bezig samen!!!
  12. Gert Piet Goochelaar

We doen ons best. Het is een hoop werk. We zeggen minimaal 10 keer per dag tegen elkaar: Goed werk heeft tijd nodig! Lang niet alle artikelen staan er op. Dat duurt nog wel even. Kijk eens rustig rond in onze webshop en als je fouten of rare dingen ziet aarzel niet om het ons te melden. Wij gaan dan kijken of we er nog wat aan kunnen verbeteren. Wij zien ook niet alles.......:(
    Arie Stapper, Jac en Jasper vinden dit leuk.
  13. Bietfriek Goochelaar

Mooi werk! Ziet er vele malen beter en overzichtelijker uit dan de vorige site. Toppie!
  14. Henk van den Bos Goochelaar

Van de week even langs geweest. (close-up nodig en die wilde ik voelen :) )
    Lekker ruim en meteen heel goed geholpen.
    Ga er zeker eens langs als je in de buurt bent (of als je niet in de buurt natuurlijk hahahaha)
    Het is de moeite waard. Ben heel nieuwsgierig wat we kunnen gaan verwachten in het theater.
    Ik ga er zeker snel weer terug.
  15. Hans Scheven Goochelaar

Hele mooie site! en wat belangrijker; hele leuke dingen! Deze of volgende maand ga ik weer eens naar toe.
  16. E.A.D. Magic Goochelaar

De site werkt inderdaad heel prettig en is een grote verbetering. Afgelopen zaterdag ben ik nog even langs gesprongen en ik stuitte tegen 'heel heel heel veel' nieuwe artikelen aan welke niet op de site stonden. Gelukkig hadden ze deze artikelen aangeduid in de vitrines zodat ik een hoop mooie en nieuwe dingen heb gezien. Langzamerhand komen deze dan ook op de website. In ieder geval een winkel waar ik de komende jaren nog graag kom..

Deel Deze Pagina