1. Beste Bezoeker,
    Kom je ook naar de lezing van Andi Gladwin op 5 of 6 juni ? Zeker doen!
    Meer info kun je HIER vinden.

De reportages van het congres ( alle delen online)

Discussie in 'Nationaal Jubileumcongres 3&4 juni 2011' gestart door Jean-Paul, 5 jun 2011.

1. Nico van Hulst Erelid & V.I.P.

Geachte medewerkers van deze fraaie site. Ik dacht dat in het plezier van de avond Marc Woods zomaar wat riep, maar nee ik ben nu officieel Erelid en V.I.P. mijn eerste onderscheiding in de goochelwereld maar ook in de normale wereld. Ik ben eerlijk hierdoor emotioneel geraakt. Maaaaaar dat wil nog niet zeggen als er weer nood is en z'n geen goede presentator voor een congress kunnen krijgen en zelfs geen slechte, en er misschien een beroep op mij gedaan zal worden, ik niet zal schromen GOOCHELAARS.COM en vooral de modder eters weer onderwerp van mijn praatjes te zullen maken. Dat ben ik natuurlijk verplicht aan de titel ERELID maar vooral V.I.P. want niet veel mensen beseffen dat het ook staat voor VERY IRRITATING PERSOON. Maar ik hou wel van jullie. Zowiezo tot in Blackpool??????Ja toch????2 keer zelfs?????
  2. Jean-Paul Moderator

Dan heb je zeker dit nog niet gezien Nico.
    Dan weet je meteen waar de status V.I.P voor staat.
  3. Magic Dennis Goochelaar

Moddereter... Had ik het toch goed verstaan... Ik twijfelde tussen moderator en moddereter. :p
  4. Aris Smit Goochelaar

Heel mooi gemaakt!
  5. Marc Woods Goochelaar

@Nico

Blackpool valt dit jaar helaas samen met carnaval...en dat gaat, als rechtgeaarde Brabander, voor ALLES!
    Het FISM in Blackpool ben ik wél bij...dus dan zien we elkaar dan sowieso weer...misschien eerder, je weet nooit!
  6. nielsnathaniel Goochelaar

hoi allemaal,
    aan iedereen die ik heb beloofd de beelden te sturen..
    morgen heb ik (eindelijk) 1 a 2 uurtjes vrij, zal dan proberen het en een ander te verzenden.

Zal even aan iedereen waarvan ik goede beelden heb vragen of ik dit op youtube of dergelijke mag zetten. dan hebben andere forum lezers er ook nog plezier van..

foto's van de dag waarvan er veel gemaakt zijn door denis staan op mijn facebook

link:
    http://www.facebook.com/profile.php?id=100000525519796&sk=photos
    en dan staan er 2 gedeeltes, niet alles kon in 1 map

Deel Deze Pagina