Even wat geknutseld...

Discussie in 'Videos' gestart door Marc Woods, 13 mrt 2012.

1. Marc Woods

Marc Woods Goochelaar

Vandaag heb ik een video gemaakt van wat card flourishes waar ik druk mee aan het trainen ben!

Heb mezelf maar gelijk tot de snelste vingers van NL bestempeld ;)

Video
    Alex Buijk vindt dit leuk.
  2. Danny Joseph

Danny Joseph Administrator Medewerker

Ik wil niet gemeen zijn, maar zo snel is het nog niet. Er zijn genoeg jongelui, ook in Nederland, die dit soort dingen vele malen sneller kunnen. Er zijn in je video zelfs zichtbaar haperingen te zien, dus dergelijke claims zou ik voorlopig nog niet maken.
  3. Marc Woods

Marc Woods Goochelaar

Ben helemaal met je eens Danny dat mijn vingers niet de snelste zijn op dit gebied maar er zijn ook andere manieren om de snelste vingers te hebben!

- onzichtbare vingervlugge techniek
    - zakkenrollen
    - e.d.

Daarnaast is er natuurlijk een verschil tussen een kenner en een niet-kenner, als ik een hordeloper die alle hordes vlekkeloos neemt dan geloof ik best dat hij één van de snelste ter wereld is, hoeft helemaal niet zo te zijn. Om eerlijk te zijn vind ik SNELST niet eens altijd MOOIST, het is vaak niet eens te zien wat iemand doet!

Ook is er geen enkele maatstaf voor wat het snelst is, is dat puur snelheid of een combinatie van snel, goed en stijl?

Nogmaals, je hebt gelijk hoor Danny, maar ik beschrijf hierboven puur mijn overwegingen om deze keuze te maken...het is meer marketing dan wat anders, er zijn nog wel leuke grapjes mee te verzinnen waar ik ook plannen mee heb om filmpjes voor te maken...soort van viral campagne zeg maar ;)

Hoop dat deze nuancering het geheel in een iets ander perspectief zet!
  4. Marc Woods

Marc Woods Goochelaar

Kleine toevoeging:

Dit is een showoff van moves...meer niet, maar stel je eens voor wat je kunt doen met dergelijke snelle vingers in een pokergame!

"Febo is lekker de beste"
    "Appelsientje, het beste onder de zon"
    "Miele, er is geen betere"
    "Marc Woods, de snelste vingers van Nederland"

Er zijn vast beter wasmachines dan die van Miele, maar het blijft wel hangen!

Het is een dikke vette claim

Er zijn vast snellere vingers dan die van Marc Woods, maar het blijft wel hangen ;)
    mart vindt dit leuk.
  5. mitch durbank

mitch durbank Goochelaar

hoi Mark,

Leuk filmpje kerel,
    Ik vind het niet erg dat je iets claimt in het filmpje. Zo werkt nu eenmaal promotie en als je hier een opdrachtgever enthousiast mee krijgt dan is het doel behaald.

Mijn complimenten ook voor het logo met de beker en de balletjes. Ziet er erg professioneel uit.
    Groet,
  6. Jean-Paul

Jean-Paul Administrator Medewerker

Ik denk dat mvr. Woods het oneens is met je. :D
    Maar verder vind ik het een mooie show-off van skills.
  7. Math.van.Rhee

Math.van.Rhee Goochelaar

Mooi gedaan leuk filmpje alleen vind ik zelf persoonlijk de belichting te vel , je had deze opname beter gewoon buiten of onder een zonnige teras kunnen filmen .
    Misschien kijk ik te kritisch, maar je bent wel vlug met je vingers .;)
  8. Marc Woods

Marc Woods Goochelaar

Klopt Math, ik heb zelf wat lampen erop gezet maar in een volgende video ga ik daar zeker beter naar kijken! Thanks voor je reactie!
  9. Marc Woods

Marc Woods Goochelaar

Haha...mevr Woods vindt het altijd leuk als ik m'n kaarten mee naar bed neem ;)
  10. vriend

vriend Goochelaar

Dat heb je snel onder de knie Marc ;) (of had je de dvd al even liggen?)
  11. Marc Woods

Marc Woods Goochelaar

Had 'm al een tijdje liggen zeg maar ;) haha!
  12. Danny Joseph

Danny Joseph Administrator Medewerker

Waar ik op doel is dat je via YouTube makkelijk vergelijkbare video's tegenkomt, zonder daar zelf naar op zoek te gaan. je wil natuurlijk voorkomen dat potentiele klanten via jouw filmpje hierop stuiten en direct jouw claim het raam uit gooien. Dat is ook het enige probleem dat ik ermee heb, laat dat duidelijk zijn.
    Marc Woods vindt dit leuk.
  13. Marc Woods

Marc Woods Goochelaar

Got it ;) bezoekers van mijn site kunnen inderdaad deze filmpjes zelf ook vinden...en dan is het aan hen om een conclusie hieruit te trekken!

Ik ben niet bang om een dergelijk claim te maken, die overigens meer als gimmick kan worden gezien...dat moet ik verder uitwerken dan zal die knipoog wat duidelijk zijn ;)
  14. mart

mart Leek

Was het niet de grote man van Miele die ooit zij........................Marc woods, er is geen betere .........?
  15. Marc Woods

Marc Woods Goochelaar

Haha...klopt! Is een letterlijke quote van deze man, heb het zelfs op papier ;)
  16. mart

mart Leek

Ja heb het een keer op je site gezien. Vond het wel leuk om even te posten !!!
  17. Jan Kosters

Jan Kosters Goochelaar

Ik zou altijd gaan voor een 'claim' die je én waar kunt maken én die niet weerlegd kan worden.
    Zo kan je waarschijnlijk beter jezelf 'supersnelle vingers' geven dan 'de snelste'.
    Hans Klok: De snelste illusionist. Dat moet hij dan ook bewijzen. Dat is zijn hele imago.

Voorbeeldje: Marc Woods: Vingers on fire.
  18. Nico van Hulst

Nico van Hulst Erelid & V.I.P.

Je kan zo'n claim verzachten door te stellen MARC WOODS DE SNELSTE VINGERS VAN NEDERLAND?
    Dan kan het publiek en Mevr. Woods zelf tot de conclusie komen of het waar is. Het publiek leest die vraagteken niet en Mevr. Woods zal net als de Mona Lisa slechts glimlachen.
    Jean-Paul en Ger.Wesseling vinden dit leuk.
  19. joker1019

joker1019 Leek

de snelste of niet dat zou ik niet weten maar sneller dan mij ik kan wel wat met kaarten maar dit gaat me toch iets te ver dit kan ik toch nog niet dus

Deel Deze Pagina