Hoi, Even snel een klein vraagje. Ik wil graag naar 't FISM in Blackpool, alleen krijgen junioren korting of niet? Alvast bedankt, Dennis
kan niks in die trend ontdekken op de site van t fism. Zou er niet van uit gaan, wel hebben ze vroeg-boek-kortingen. http://www.fismwcm2012.com
Top idee Peter! We zullen maar alvast een busje regelen... zorgen jullie voor aangepaste spelletjes tijdens de rit...
Na een grandioos 'voorproefje' in het Magic Art Center afgelopen maandagavond hebben Jesse en ik besloten om toch ook te gaan .... Gelijk alles geregeld, kaarten, hotel, vlucht ..... Zin in !!! Het programma ziet er geweldig uit ....
Vanaf aanstaande zondag lees je via het Twitter-account @Goochelaars meerdere malen per dag het laatste nieuws over het FISM in Blackpool ... En diepte interviews van 140 letters met onze Nederlandse vertegenwoordigers op het wereldkampioenschap goochelen ....
Zonet op facebook een heel leuk liedje(filmpje) tegengekomen, gepost door Tom Talloen. Geen idee of dat hij het erg zou vinden dat ik het even hier 'her'-post, maar het bracht een enorme lach op mijn gezicht en die wou ik zeker niet alleen voor mezelf houden . Dus bij deze :
Afgelopen blackpool was er een video report door the magicbloggers. Weet iemand een linkje waar er elke dag een report wordt gedaan maar nu dan van FISM? Leuk voor de thuisblijvers
Met dank aan de mannen van World Magic Shop: een foto van de dealer hall, genomen vanaf het balkon. Hier is men nog aan het opbouwen; ik ben benieuwd hoe het eruit ziet met die smalle gangpaden vol bezoekers!