Fism 2012

Discussie in 'NMU, FISM en clubs' gestart door sinneD, 30 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sinneD

sinneD Goochelaar

Hoi,

Even snel een klein vraagje.
    Ik wil graag naar 't FISM in Blackpool, alleen krijgen junioren korting of niet?

Alvast bedankt,
    Dennis
  2. Zassie

Zassie Goochelaar

kan niks in die trend ontdekken op de site van t fism. Zou er niet van uit gaan, wel hebben ze vroeg-boek-kortingen.
    http://www.fismwcm2012.com
  3. sinneD

sinneD Goochelaar

Oke, toch bedankt! :)
  4. Danny Joseph

Danny Joseph Administrator Medewerker

Dan moet je wel vandaag boeken, vroegboekkorting is boeken voor 31 maart 2011. ;-)
  5. sinneD

sinneD Goochelaar

Gaan we doen, straks gaan we boeken :) (als het goed is)
  6. sinneD

sinneD Goochelaar

Hotel is geboekt en kaart voor het FISM besteld
  7. Maurice Meijer M&M

Maurice Meijer M&M Goochelaar

Fism 2012 ik ben er ook absoluut bij. Lachen, giren en brullen. Met natuurlijk een trucje of 2 :)
  8. Aspology

Aspology Goochelaar

Ik zal er ook weer zijn! 3 jaar geleden leuke avond gehad met de Vlaamse en Nederlandse delegatie!
  9. sinneD

sinneD Goochelaar

Nog een kleine 2 maand! Het is bijna zover!
  10. peter vogel

peter vogel Goochelaar

ik denk dat we maar weer een Vlaamse ,Nederlandse stap avond moeten organiseren in Blackpool.
    Aspology vindt dit leuk.
  11. sinneD

sinneD Goochelaar

Weer? Vertel me iets over de vorige keer!
  12. Kobe

Kobe Goochelaar

Top idee Peter!
    We zullen maar alvast een busje regelen... zorgen jullie voor aangepaste spelletjes tijdens de rit...
    Aspology vindt dit leuk.
  13. John van der Lely

John van der Lely Administrator Medewerker

Na een grandioos 'voorproefje' in het Magic Art Center afgelopen maandagavond hebben Jesse en ik besloten om toch ook te gaan .... Gelijk alles geregeld, kaarten, hotel, vlucht .....

Zin in !!! Het programma ziet er geweldig uit ....
    Jesse Ray vindt dit leuk.
  14. sinneD

sinneD Goochelaar

Nog iets meer dan een weekje!
  15. John van der Lely

John van der Lely Administrator Medewerker

fism2012.jpg
    Vanaf aanstaande zondag lees je via het Twitter-account @Goochelaars meerdere malen per dag het laatste nieuws over het FISM in Blackpool ... En diepte interviews van 140 letters met onze Nederlandse vertegenwoordigers op het wereldkampioenschap goochelen ....
  16. RobMollien

RobMollien Goochelaar

kan iemand de agenda nog ff posten..... ik kan hem niet vinden :-(
  17. Aspology

Aspology Goochelaar

Hey Rob, hij staat op de website onder Events: http://www.fismwcm2012.com/events.html

18. Laurens Neyens

Laurens Neyens Goochelaar

Zonet op facebook een heel leuk liedje(filmpje) tegengekomen, gepost door Tom Talloen.
    Geen idee of dat hij het erg zou vinden dat ik het even hier 'her'-post, maar het bracht een enorme lach op mijn gezicht en die wou ik zeker niet alleen voor mezelf houden ;).

Dus bij deze :p :
    vriend en cojanlis vinden dit leuk.
  19. Ronald

Ronald Goochelaar

Afgelopen blackpool was er een video report door the magicbloggers. Weet iemand een linkje waar er elke dag een report wordt gedaan maar nu dan van FISM? Leuk voor de thuisblijvers;)
  20. Danny Joseph

Danny Joseph Administrator Medewerker

Met dank aan de mannen van World Magic Shop: een foto van de dealer hall, genomen vanaf het balkon. Hier is men nog aan het opbouwen; ik ben benieuwd hoe het eruit ziet met die smalle gangpaden vol bezoekers!

556480_10150906677806759_1082381583_n.jpg
    Leon Heussen vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina