[Gezocht] Goochelaar voor cursus goochelen...

Raenius

Member+
21 jul 2003
2.351
1
38
Origineel geschreven door Esther Blok:

Hoi goochelaars,IK ZOEK JULLIE!!!

Ik ben Esther Blok en erg onder de indruk van wat jullie allemaal kunnen! Ik ben op zoek naar een goochelaar die een kennismakingscursus goochelen wil geven in een buurthuis in Amsterdam, te starten medio oktober 2004. Het gaat om een cursus voor kinderen, op de dinsdagmiddag na schooltijd. Er zijn meerdere buurthuizen geïnteresseerd! En bij voldoende belangstelling kan er het volgende seizoen dan een langere cursus aanvastgeplakt worden.
Wie interesse heeft, mail me op e.blok@welzijnbinnenstad.nl.

Alvast dank voor jullie reactie, met vriendelijke groet, Esther Blok
(Cursuscoördinator buurtcentrum Het Claverhuis en buurtcentrum Straat & Dijk)

Jo Spoor

Member+
9 apr 2004
168
0
16
Hulsen
www.jospoor.nl
IN HOLTEN OOK!
Voor een buurthuis in Holten (Overijssel, www.dorpshuisholten.nl) zoeken ze ook leiding voor een goochelclub. Bijvoorbeeld 6 bijeenkomsten voor een groepje van zo’n 8 kinderen. Het is NIET de bedoeling dat er zoveel mogelijk trucjes worden aangeleerd, maar dat de kinderen ook zelf wat trucs en goochelspullen gaan maken. Als afsluiting zouden we een kleine voorstelling (voor ouders, vriendjes enz.) willen houden. Desgewenst kan goede groepsleiding je helpen bij de club en kan een kleine vergoeding worden verstrekt. Reacties graag op: scharrenberg@socuweholten.nl