Goochel grappen en leuke oneliners

Raenius

Member+
21 jul 2003
2.351
1
38
Plaats hier leuke grappen met betrekking tot goochelaars, illusies of andere leuke dingen. Oneliners zijn ook goed natuurlijk!

Leuk om te lezen en misschien leuk om in je routine / show te gebruiken!

Mijn toevoeging aan dit topic:

(verscheidene variaties mogelijk natuurlijk)

Er is pasgeleden nog een collega (collega goochelaar) van mij op een nogal ongelukkige manier om het leven gekomen... hij is namelijk overreden door een goocheltruuk!

Veel plezier!

Raenius

Member+
21 jul 2003
2.351
1
38
@Mister Molotov: Kunnen een paar van die grappen ende grollen worden overgenomen voor wat lol hier?

Raenius

Member+
21 jul 2003
2.351
1
38
@Rob, ik zei ook een paar he ;-)

Dat wordt dan goed zoeken, komop mensen reageer eens! :-D

Raenius

Member+
21 jul 2003
2.351
1
38
@Evi: Ga vooral je gang met je grappen, hier zijn ze zeker op hun plaats. En wees maar niet bang dat je gecensureerd wordt hoor...

(trouwens je hebt al een topic hierover gemaakt je hoeft niet in elk ander topic hetzelfde te herhalen)

Ik zal zometeen nog even een grap plaatsen...moet er eerst even een verzinnen...of opzoeken! :D

Gevonden:

David Blaine is dood....overleden aan een toverdosis.

After your show, someone asks you, "How long have you been doing magic?", you look at your watch and say, "Oh, about 40 minutes or so."

Aan het einde van uw show zegt u: "Als u het een goede show vond, geeft u een tientje, als u het een slechte show vond geeft u een geeltje (25,-) met aan de achterkant geschreven wat u slecht vond en als u los geld hebt, wilt u dan zo vriendelijk zijn om het in een hondertje te wikkelen, dan rammelt dat niet zo veel."

Wie kan er in z'n vingers knippen? De goochelaar geeft vervolgens een schaar aan diegene. (flauw!)

K

Kevin

Visitor
hans klok is ook dood.....overreden door een tovertruck humor.....

btw hebben jullie al gehoord van michael jackson? die is uit elkaar.

beetje flauw en niet op zijn plaats maar wel grappig

Mr. MoLoToV

Member+
16 jun 2003
2.261
1
38
Destelbergen
www.molotoventertainment.be
Om toch even alle misverstanden uit de wereld te helpen, op de EscaFun-pagina die ik aangeef, zijn de grappen en grollen van her en der op het net ook samengebracht, dus ik wil zeker niet bedoelen dat die allemaal van mijn hand zijn hoor.
Wel staat er soms bij dat ik ze van iemand heb gekregen.
We blijven ze aanvullen...

Mr. MoLoToV

Member+
16 jun 2003
2.261
1
38
Destelbergen
www.molotoventertainment.be
De Top-5 "de goochelaar heeft er de pest in!"

5. Je wil iets klein kopen maar de winkeliers nemen geen geld uit andersmans oren van je aan!

4. Je bent heel erg verkouden en al je zakdoeken blijven in duiven veranderen!

3. Je zegt "acracadabra" in je slaap en als je wakker wordt zijn je meubelen allemaal weg!

2. Je doet een gedachtenlezen-truuk en al wat je ontvangt is "goochelaars zijn niets waard!"

1. Je vriendin laat je zitten voor een goochelaar met een grotere goochelstok!