Goochelaars.com roadtrip naar phantasialand/christian farla (duitsland)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jean-Paul, 19 nov 2011.

1. Robert.de.Peffer

Robert.de.Peffer Goochelaar

Dan wacht ik nog even rustig af
  2. Laurens Neyens

Laurens Neyens Goochelaar

Ok, als Belg wil ik zoiezo al vragen om met de bepaling van de positie van de samenkomstplek ook rekening te houden met de belgen.
    Zaterdagen en zondagen in maart klinken trouwens goed.

Alvast bedankt :)
    cojanlis vindt dit leuk.
  3. Ikwilinkt.nl

Ikwilinkt.nl Goochelaar

Zou ook graag mee willen, natuurlijk geld voor mij ook, datum en tijd..
    Busje wil ik als ex-touringcar chauffeur wel proberen te fixen (voor als het aantal meer dan negen is en er niet meer met een B rijbewijs gereden mag worden).
  4. Zassie

Zassie Goochelaar

denk dat het logistiek handiger is om de NL-ers en de BE-ers apart te laten verzamelen en dan afspreken in/nabij het park zelf. Zeker gezien de locatie van het park is het voor BE-ers namelijk altijd omrijden via NL
  5. Math.van.Rhee

Math.van.Rhee Goochelaar

Laat me op tijd weten waarneer en waar het plaats vind, op tijd met de datums ivm met optredens van me zelf.
    Ik zou het jammer vinden als ik niet zou kunnen groetjes math :(
  6. Hi JP,

Misschien handig om een knoop door te hakken en gewoon een datum te prikken. Je zult nooit iedereen tevreden kunnen houden en als je op tijd een datum doorgeeft kunnen de meeste een dag vrijhouden. Ik heb nu de indruk dat iedereen maar afwacht....... :) als het kan ga ik mee natuurlijk!

Hoor graag van je!
  7. Math.van.Rhee

Math.van.Rhee Goochelaar

Daar verheug ik me al op , om jou te ontmoeten e.a.d. inderdaan gewoon een datum prikken ;)
  8. Jean-Paul

Jean-Paul Administrator Medewerker

Als je de openingspost goed gelezen had dan had je kunnen weten dat er ergens in Februari een knoop doorgehakt gaat worden.
    En ook dat ik vroeg of er voorkeuren waren voor het seizoen/data.
    Tja als niet iedereen dat doorgeeft valt er weinig concreets te plannen vooraf.
    Dus bij deze het verzoek aan ieder die mee wilt of hij of zij zijn voorkeurdata door wilt geven.
    Uiteraard als er mensen zijn die nog mee willen dan kan dat uiteraard.

En als "ikwilinkt" een busje kan regelen dan ben ik benieuwd naar de eventuele kosten hiervoor en of mensen bereid zijn om deze kosten te delen, en wat het slimste is om in dat geval te doen betreft verzamelen op een punt ergens in Nederland.
    Zelf lijkt het mij in het geval van een busje handig om op een centrale plek ergens in Nederland af te spreken in dat geval.
    Begin volgende week weten we meer als iedereen zijn voorkeursdata doorgeeft.
  9. Math.van.Rhee

Math.van.Rhee Goochelaar

thanks jean paul
  10. Jean-Paul

En om het iedereen wat makkelijker te maken:

(bron: christianfarla.nl)

Zelf kan ik elk weekend!
  11. uh JP? In het artikel staat 2011!
  12. Jean-Paul

@E.A.D

Tja daar kan ik ook niks aan doen, geef het door aan christian zou ik zeggen.
    Don't schoot me i'm juist the messenger...
    Maar we kunnen ervan uitgaan dat het ook voor dit jaar geld volgens mij.
  13. Danny Joseph

Danny Joseph Administrator Medewerker

Het park gaat pas 31 maart open, dus februari en maart kan men sowieso vergeten!
  14. Math.van.Rhee

Math.van.Rhee Goochelaar

Heel goed van jou danny om hier iedereen in kennis te laten over maart , dan hoop ik dat het niet dat het 11maart en 28 maart is dan ben ik geboekt voor optredens ..
    Zou wel graag meewillen . math;)
  15. Jean-Paul

Welke data vanaf april komen jou dan het beste uit Math?
  16. Math.van.Rhee

Math.van.Rhee Goochelaar

Jean paul ik heb op 15 april 20 april en 28 april optredens staan de rest maakt me niet uit fijn dat je meedenkt, trouwens je wilde me nog live zien kijk even naar videos nieuw op het forum heb ik een klein filmpje geplaats groetjes math.;)
  17. Alex Buijk

Alex Buijk Goochelaar

Het park is afgelopen zaterdag open gegaan en Christian heeft zijn eerste shows al weer gegeven.
    is er al wat meer bekend over een datum, als ik vrij ben zou ik ook graag meegaan.
  18. Jeffrey.de.Lange

Jeffrey.de.Lange Goochelaar

Is het nog wat geworden met deze trip? Als het nog in de planning zit wil ik ook wel mee :)
  19. Ik denk dat als je iedereen benadert met deze vraagstelling dat het wel ontzettend moeilijk wordt om een dag te plannen waarmee je iedereen tevreden houdt.

Deel Deze Pagina