Goochelaars gezocht...

Discussie in 'Algemeen' gestart door NY Magic, 2 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NY Magic

NY Magic Leek

De partij waar ik zo af en toe een flightcase koop heeft aangegeven dat zij regelmatig in contact komen met klanten welke op zoek zijn naar een goochelaar voor hun evenement. In eerste instantie is gevraagd of ik mijn website en kaartje wou achterlaten, alleen ben ik puur hobbyist goochelaar.

Zijn er andere goochelaars welke hun gegevens willen achterlaten bij dit bedrijf? Stuur me even een PM en dan kan ik beide partijen in contact brengen met elkaar.
  2. Danny Joseph

Danny Joseph Administrator Medewerker

Mag ik vragen waarom een flightcase fabrikant dit soort vragen krijgt? Beetje rare associatie.
  3. Johan Janssen

Johan Janssen Goochelaar

Hallo NY,
    Kan je op een of andere mannier geen mail sturen, maar ik zit bij je in de buurt dus hier maar mijn site www.theaterquatsch.nl
    Ik hoop nog wat van je te horen
    Johan
  4. NY Magic

NY Magic Leek

Natuurlijk 'mag dat' ;)

Ik heb werkelijk geen idee. Bij een klanttevredenheidsonderzoek had ik foto's meegestuurd van mijn flightcases om te laten zien dat deze ook voor andere doeleinden gebruikt werden. Hierna kreeg ik het verzoek om mijn website achter te laten omdat hij af en toe de vraag krijgt naar goochelaars van klanten.

Kan me goed voorstellen dat hij klanten over de vloer krijgt welke bezig zijn met het organiseren van een event en gedurende het gesprek van het een op het ander komen.
  5. Marcel Kroes

Marcel Kroes Goochelaar

We kunnen je geen bericht sturen (tenminste ik niet) aangezien er in beeld komt :
    Dit lid begrenst wie zijn/haar volledig profiel mag bekijken. ik kan je dus geen pm bericht sturen.
    maar heb wel interesse hoor. hoe kan ik je benaderen ?
  6. Peter Woerde

Peter Woerde Goochelaar

Hey NY Magic,
    als je wilt mag je mijn website ook doorgeven: www.devalsspeler.nl
    Vast bedankt,
    Peter Woerde
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina