Goochelweekend hans kazan (nu met bijzondere programmering)

Discussie in 'Nieuws' gestart door Christiaan Stiphout, 20 mrt 2012.

1. Jean-Paul

Jean-Paul Administrator Medewerker

En als je het niet in je digitale pakket hebt dan kan je altijd nog naar hun website gaan om de uitzendingen daar te bekijken, dit omdat ze ook gelijktijdig op internet getoond worden.
    Of dit ook geld voor onze belgische vrienden weet ik helaas niet.
    http://www.best24.nl/
  2. Math.van.Rhee

Math.van.Rhee Goochelaar

Als ze de nederlandse zenders door krijgen in belgie hebben de meeste wel een sataliet of een kastje waar mee ze de zenders mee kunnen opsporen ,slimme belgen .
    Even nog vermelden 23 maart tot 25 maart hans kazan best 24.;)
  3. Jean-Paul

Jean-Paul Administrator Medewerker

Vrijdag 23 maart
    21:20 - 21:49 Fred's Kapsalon - Fred Kaps ontvangt gasten in zijn kapsalon
    21:49 - 22:49 O, kom er eens kijken - met een optreden van Fred Kaps
    23:25 - 01:00 Hans Kazan & Magic Unlimited (2 shows in de nacht van vrijdag op zaterdag)
    01:00 - 01:55 Blufshow - spelshow gepresenteerd door Hans Kazan
    01:55 - 02:53 Hans Kazan & Magic Unlimited (2shows)
    02:53 - 03:48 Blufshow
    03:48 - 04:17 Hans Kazan & Magic Unlimited (2 shows)

Om heel eerlijk te zijn is het een hels karwei om alle programma's te noteren voor het weekend, maar bovenstaande geeft een fantastisch beeld van hoe het weekend eruit komt te zien.
    Het hele weekend gaat het op deze manier door, maar opvallend genoeg komen er ook programma's voorbij gepresenteerd door FRED KAPS!!!!!!!!!!!
    Dus voor de mensen die Fred Kaps nooit aan het werk gezien hebben(wat ik me eigenlijk niet kan voorstellen) grijp je kans dit weekend, naar mijn mening is het aan het werk zien van Fred Kaps verplichte kost!!!!

Andere opvallende programma's die iets afwijken van het hoofdonderwerp Hans Kazan:
    24 maart 20:15 - 21:00 Magic Unlimited special
    24 maart 21:00 - 21:49 Tommy Cooper special met hoogtepunten uit zijn shows
    25 maart 09:15 - 10:00 Magic Unlimited special
    25 maart 10:00 - 10:49 Tommy Cooper special met hoogtepunten uit zijn shows
    25 maart 16:20 - 16:49 Fred's Kapsalon
    25 maart 16:49 - 17:49 O kom er eens kijken met als gast Fred Kaps
    25 maart 21:00 - 21:33 Profiel, portret van Hans Kazan
    25 maart 21:33 - 22:53 Holland Doc met een documentaire van Hans Klok

Nu ik zo die hele programmering gezien heb. Ga ik ook vermoeden dat er op zondag programma's herhaald worden maarja dat is een gok die ik niet ga nemen. :)
    Kortom ruk de zakken chips maar aan, voetjes op tafel, telefoon uitgeschakeld, dit word een lekker weekend vol goochelen!
    Math.van.Rhee vindt dit leuk.
  4. Michel Weening

Michel Weening Goochelaar

Bedankt voor de gouden tip, dat wordt goed het weekend in gaan.:)
  5. Math.van.Rhee

Math.van.Rhee Goochelaar

Wow wat een weekend voor me eerst naar erik jones daarna genieten met bier friet , en entertainment ik kijk tot ik in slaap val .
    Jean -paul je mag langs komen , neem wel de chips mee....bedankt voor de tijden groetjes math;)

Deel Deze Pagina