1. Beste Bezoeker,
    Kom je ook naar de lezing van Andi Gladwin op 5 of 6 juni ? Zeker doen!
    Meer info kun je HIER vinden.

Hier valt wat te halen!!!(feedback gevraagd)

Discussie in 'Over dit forum' gestart door Jean-Paul, 11 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. E.A.D. Magic Goochelaar

- Tijdelijke threads aanmaken zoals NMU Congres? Of in ieder geval een ruimte creëren waar dit bij elkaar komt. Ik tel zojuist TIEN verschillende topics over 1 congres. Mijn inziens iets teveel van het goede.
  2. Jeroen Wijs Goochelaar

Wat betreft de verkooppagina's, waarom niet de pagina's ouder dan 3 maanden verwijderen? Mocht je t nog te koop hebben kan je altijd een nieuwe plaatsen. Dat voorkomt veel oude irrelevante topics.
  3. E.A.D. Magic Goochelaar

Wellicht een idee om een thread 'beginners' te openen. Hier zouden echt de informatieve topics geopend kunnen worden zoals 'duiven opvoeden' etc. Een leuke thread met zeer waardevolle tips. Ik kan me voorstellen dat je nu als beginnend goochelaar maar blind gaat zoeken op het forum naar iets wat voor jou van toepassing kan zijn. In dit Thread kunnen we al onze adviezen mooi bundelen.
  4. E.A.D. Magic Goochelaar

Als mensen niet naar het forum komen, moet het forum maar naar de mensen toe! Laten we even een simpele flyer maken op A5 formaat waarin reclame wordt gemaakt voor het forum. Wekelijks komen er bij Magicshop en Dynamitemagic mensen over de vloer welke net beginnen met goochelen. Dan is het toch prima dat ze geattendeerd worden op het forum? Steek niet teveel tijd in de flyer want het gaat bij deze puur om de boodschap. Een gegarandeerd succes.
  5. Tommy Blooper Goochelaar

Is een ....... help ik kan niet, wie kan wel pagina iets. Regelmatig staan er oproepen van collega,s die op een bepaalde datum niet kunnen een aparte pagina hiervoor is misschien een optie. Persoonlijk vind ik het forum behoorlijk verbeterd na de update dus complimenten aan al die hier hard voor gewerkt hebben.
  6. E.A.D. Magic Goochelaar

|Een thread 'buikspreken' openen. Hoort ook een beetje bij ons, net als ballonmodeleren.
    Ik hoor jullie denken: maar er zijn bijna geen buiksprekers. Klopt, omdat ze nergens terecht kunnen. Dus laten we daar is wat aan doen! :)
  7. Axel Goochelaar

Ik heb ook nog twee suggestie `s.

Een gedeelte maken waar we buitenlandse leveranciers kunnen beoordelen en aanraden of afraden.
    Dan weet iedereen waar die gerust kan bestellen of waar niet en of dit wel aankomt etc.

Een dagboek gedeelte maken kan elke goochelaar ze verhaal kwijt.
    Dus daar staan dan de ervaringen die de goochelaar wil delen met foto`s als die dat wil.

Groetjes Axel
  8. Kiko Goochelaar

Ik heb ook nog een suggestie: kan de "off-topic" tread niet buiten de "wat is er nieuw" gehouden worden?
    (Ik heb niks tegen de "off-topic" op zich maar ik vind de combinatie niet lekker werken. )
    suijda vindt dit leuk.
  9. Jean-Paul Moderator

De meningen zijn gegeven.
    Dit topic sluit dan ook tijdelijk.
    Alle meningen worden verzameld en we gaan als moderating-team ze allemaal tegen het daglicht houden.
    Vervolgens zal er een winnaar uit de bus komen.
    Zodra de winnaar bekend is geworden dan zal er een nieuw topic geopend worden waar iedereen zijn suggestie kan plaatsen.
  10. Jean-Paul Moderator

Tijd voor de uitslag.
    Als eerste 1000 maal dank voor alle suggesties, een hoop zijn er bruikbaar en een hoop zijn dat helaas niet.
    Omdat nog niet alle moderators hun zegje hebben kunnen doen betreft de suggesties kan ik nog niet een lijst laten zien met welke suggesties doorgevoerd gaan worden en welke niet dus die houden jullie nog even tegoed.

Maar goed het ging niet om het spel, het ging gewoon keihard om de knikkers.
    De knikkers bestonden uit een leuke magische prijs "waar je nog jaren plezier van kan hebben"

Na lang beraad heeft de jury besloten dat:

Jac (http://www.goochelaars.com/members/jac.13135/)
    de grote winnaar is geworden van deze leuke incentive.
    Ik zal contact met je opnemen zodat de magische prijs zo snel mogelijk in jouw bezit is.
    De prijs bestaat namelijk uit:

3 Lecture notes van Jon Allen waarvan 1 exemplaar gesigneerd is.

Nogmaals gefeliciteerd met de prijs, en dat je er maar jaren plezier van mag hebben.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina