Hoge cups and bals bekers, waar kun je deze kopen

Discussie in 'Op- en Aanmerkingen' gestart door Leon Heussen, 11 mrt 2012.

1. Leon Heussen

Leon Heussen Goochelaar

Hallo,

Ik ben me eigelijk aan het afvragen waar je mooie hoge cups and bal beker kunt kopen.
    De bekers die ze vroeger gebruikte waar ook een tennisbal inpaste wat eigelijk ook een beetje een illusie is als je deze op de beker legt.
    wie kan me helpen?

Leon
  2. NY Magic

NY Magic Leek

Hi Leon,

De afgelopen jaren heb ik verschillende soorten cups and balls geprobeerd. Ik denk wel 20 sets om uit te zoeken waar ik lekker mee kon werken. Sets van € 20,- maar ook sets van € 400,-. Inmiddels ben ik erachter dat ik het lekkerst werk met koffie kopjes van de blokker haha. Weer is wat anders he?

In mijn zoektocht naar cups ben ik ook bij de magicshop terecht gekomen. Zij hebben een cups and balls set, mega van Morrissey. Een prachtige set en volgens mij past er een tennisbal in. Zie de onderstaande link:

http://magicshop.nl/Webwinkel-Product-11968067/Cups-and-balls-mega-Morrissey.html

[​IMG][​IMG]

Wellicht is dit iets wat je zoekt. Anders raad ik je aan om te googlen. Je komt op 101 websites uit met allerlei soorten cups and balls en ik weet zeker dat jouw model daar ook ergens tussen zit.

Met magische Groet,
    NY Magic

Leon Heussen vindt dit leuk.
  3. Leon Heussen

Leon Heussen Goochelaar

dankjewel NY Magic

topic kan dicht

Deel Deze Pagina