Hollands got talent 2012

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jean-Paul, 29 mrt 2012.

1. Jean-Paul

Jean-Paul Administrator Medewerker

In de promo zag ik Jan Kosters al voorbij komen die indruk maakte op Gordon door een ballon oraal naar binnen te werken.
    En ik ken een andere magische act genaamd ,The Devils, en bij het zien van de foto's van de heren denk ik dat er een hoop dames hier blij mee zullen zijn. (en een enkele man)

Zijn er nog meer namen bekend wie er dit jaar mee doen met HGT?
    Christiaan Stiphout vindt dit leuk.
  2. Jan Kosters

Jan Kosters Goochelaar

Hihi...
    Christiaan Stiphout vindt dit leuk.
  3. Wat gaaf Jan, nou wij gaan morgenavond zeker kijken naar de audities. Weet niet of je al meteen deze aflevering op TV komt, we zien je wel verschijnen uit het niets!! ;)
  4. Math.van.Rhee

Math.van.Rhee Goochelaar

Of uit een doosje kan ook , ik heb jan ook gezien en moest even goed kijken veel succes morgenavond.:D
  5. Eddy Smit

Eddy Smit Goochelaar

Tja? Ik hoorde al namen die door zouden zijn naar de halve finale. Maar ter bescherming van deze artiesten lijkt het mij niet fair die namen hier te noemen. En ik moet nog maar zien of het op werkelijkheid berust. Mochten er inderdaad goochelaars de halve finale halen dan kan je op je vingers natellen dat er te onderhandelen valt. (0:}
    Ach en eigenlijk ook wel logisch. Je moet zo'n programma toch goed bezet zien te krijgen.

Nu ik het zo zit te overdenken denk ik dat iedereen verbaasd zal staan ;) In ieder geval veel plezier allemaal:p
  6. david nieuwenhuizen doet ook mee, dus allemaal kijken vanavond!!!!!!!!
  7. Eddy Smit

Eddy Smit Goochelaar

David, geweldig om te lezen dat je mee doet. Ondanks dat het al opgenomen is heel veel succes. Ik kijk er naar uit!!
  8. Inderdaad, David Nieuwenhuizen doet ook mee dit seizoen. Ben heel erg benieuwd wat we allemaal te zien krijgen vanavond!! :)
  9. Jean-Paul

Jean-Paul Administrator Medewerker

470528_209398079164420_209396222497939_334681_268579523_o.jpg

Dit zijn trouwens "The Devils" de nieuwe smakelijke magische hapjes (volgens dames die ik ken) van Sittah.
    Geruchten gaan dat ze een fenomenale act zullen neerzetten, of ze dat vanavond doen, dat weet ik dus dan weer niet uit die wandelgangen van magisch Nederland.
    Eddy Smit vindt dit leuk.
  10. John

John Goochelaar

Dat zag er heel leuk uit Jan... pieeehieehhheieeeep:D

Mocht je niet wat meer laten zien, het was een beetje kort...
  11. René Geelen

René Geelen Goochelaar

Jammer Jan, al op de knop drukken voordat je begonnen bent vind ik sowieso al niet kunnen, maar ja....Gordon...wat doe je er tegen.

Erg leuk idee met de squeekers, heb je David Stone´s lezing gezien, dan kun je deze nog uitbreiden.....:)
    Leon Heussen vindt dit leuk.
  12. Math.van.Rhee

Math.van.Rhee Goochelaar

Jammer jan dat het zo kort was , ik had meer van jou willen zien in elk geval goed gedaan .;)
  13. Jan Kosters

Jan Kosters Goochelaar

Dag heren, dank voor de reacties. Een act mag max. 2 minuten duren, dus hoe korter hoe beter.
    Deze act heb ik nu 9 jaar in deze vorm. Ik ken David Stone's lecture niet, maar weet wel dat iedereen die deze act doet een ander einde heeft. Daarom heb ik de mijne: vanwege de comedy die de aandacht op mijn gezicht vestigt.

Dat Gordon meteen drukte was wel grappig: ik had meteen de sympathie van het publiek. En als hij daarna zichtbaar zo uit zijn dak gaat in het filmpje ziet de kijker dat hij duidelijk van gedachten is veranderd. Dus... dat maakt meer indruk dan een clown die niet leuk is voor volwassenen.

Grappig: er komen heel veel reacties los. Het is zelfs het fragment van de week op RTL4 om als 'sidekick' commentaar op te geven. En mijn kastje met website-adres staat mooi in beeld...hihi.
    Laten we eerlijk zijn, ik deed mee voor de publiciteit. En dan is deze act een goede keus.

Het kostuum is trouwens een bewuste keus: fout en opvallend. Maar wel het kostuum voor mijn basisschoolshows. En daar is dit filmpje een promo voor.

Al met al pakt het veel beter uit dan ik verwacht had. Kijk maar eens op twitter :) :) :)
    John van der Lely vindt dit leuk.
  14. Jan Kosters

Jan Kosters Goochelaar

Het werd zelfs nog mooier: in RTL boulevard was Gordon positief over de act en werden de beelden al getoond. Beetje knippen en plakken en ik kom in '2' programma's naar voren. Dus ja, ik ben positief verrast door hoe het allemaal gaat.
  15. Jan Kosters

Jan Kosters Goochelaar

16. Eddy Smit

Eddy Smit Goochelaar

@
    Jammer Jan, al op de knop drukken voordat je begonnen bent vind ik sowieso al niet kunnen, maar ja....Gordon...wat doe je er tegen.

Wat je er tegen kunt doen is, niet in het programma gaan staan. Het is natuurlijk schaamteloos om al te drukken voordat iemand ook maar iets heeft kunnen laten zien. Maar ik lees dat Jan het toch naar zijn zin heeft gehad en dat hij uiteindelijk met het filmmateriaal toch het e.e.a. gaat doen. Heerlijk zo'n positieve instelling. Ik vond Jan overigens heel leuk en origineel. Ik kan altijd vreselijk om hem lachen. Ook dit keer is hem dat weer gelukt. En ik denk ook bij vele anderen. Ach en dat is natuurlijk ook heel wat waard.

David, ik was even in de veronderstelling dat jij mee ging doen. Maar ik wens David Nieuwenhuizen natuurlijk ook heel veel succes. Uiteraard zou ik zeggen;)
  17. Tommy Blooper

Tommy Blooper Goochelaar

Grappig,

9 jaar geleden ( of is het langer jan ) deed je deze ook tijdens derop of eronder. ik heb toen ook meegedaan als kabouter, puur voor de grap. Ik heb me kapot gelachen die dag. Als je mee doet aan dit soort programma,s moet je heel goed weten wat jouw doel is. Ik doe niet mee omdat ik denk dat ik er geen affords uit kan halen. Jan heeft dat heel goed gedaan en gezien. Wat het ballonslikken betreft, ik heb ook een ander einde die ook erg leuk werkt en op mijn manier kom ik erg makkelijk van de ballon af.

Los van de acts vind ik de Nederlandse versie zo vreselijk slecht vergeleken met BGT. Dit heeft voor groot gedeelte te maken met Gordon en Patricia,ik behoor echter niet tot de doelgroep.

Gordon weet echter goed waar hij mee bezig is en vandaar ook zijn snelle druk op het kruis en dat is meteen ook de reden waarom andere weer niet drukte.

ben benieuwd naar de andere acts.
  18. Jan Kosters

Jan Kosters Goochelaar

@ Eddy en Tommy: meedoen was inderdaad een bewuste keus. Ook was ik me bewust van het risico. De enige manier om te zorgen voor 'aandacht' is een act te doen die bij veel mensen een reactie oproept. Deze act doet dat tijdens optredens altijd: óf heel positief óf mensen vinden het ronduit smerig.

De jury gaf exact dezelfde reacties en nu op twitter zie je dezelfde reacties veelvuldig voorbijkomen. Erg grappig al die mensen die zich geroepen voelen te reageren... En mijn website te bezoeken.

Het feit dat het eerst in RTL boulevard voorbijkwam met positief commentaar van Gordon (de opname was toch al 6 weken geleden) en het feit dat het nu 'fragment van de week is' geeft aan dat de keuze voor deze act juist was. Op zoveel exposure had ik niet durven hopen.

Daarom ben ik zo positief. De opnamen waren overigens ook heel prettig. Er wordt natuurlijk maar weinig getoond, maar de zaal en de jury heeft wel zitten lachen en gruwelen. Van mijn kant was het 'kostuum' en de act heel bewust gekozen, dus als mensen denken dat ik 'niet 100% ben' dan raakt me dat helemaal niet :)

Een advies dat ik jaren geleden van Hilbert kreeg en ook terugzag bij Pen & Teller: zoek de grens op. Alleen dan wordt het leuk.
  19. Danny Joseph

Danny Joseph Administrator Medewerker

2.187.000 kijkers, das een mooie exposure en onbetaalbare reclame!

Deel Deze Pagina