1. Beste Bezoeker,
    Kom je ook naar de lezing van Andi Gladwin op 5 of 6 juni ? Zeker doen!
    Meer info kun je HIER vinden.

Je spullen zie je nooit meer terug.

Discussie in 'Nieuws' gestart door Peter Pellikaan, 27 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter Pellikaan Goochelaar

Ik heb 2 filmpjes op youtube gezet om mijn verhaal een beetje kracht te geven. Ik haal ze vanavond om 10 uur er weer af
  2. cojanlis Goochelaar

op welke link kunnen we die filmpjes dan zien?
  3. Peter Pellikaan Goochelaar

Sorry Cojanlis ik maak er een complete film van. De filmpjes die ik had gemaakt zijn van slechte kwaliteit en lopen niet lekker ?????
    cojanlis vindt dit leuk.
  4. Peter Pellikaan Goochelaar

Volgens psyQ moet ik pillen slikken ik ben dus psychoot om dat ik een andere waarheid heb, weet alleen nog niet waar ze dat op baseren maar ik moet pillen slikken anders sluiten ze me op in een of ander parnassia gebouwtje zo zie je maar vertel nooit de waarheid aan een ander. Ik mag dus ook niet het verhaal af maken mijn vrijheid van mening wordt door sommigen instanties dus gezien als. Om dat ze me nog al veel vinden praten. Op de hersenscan zagen ze alleen hersens geen andere bij werkingen zo als hier voor beschreven.
  5. dennis veer Goochelaar

houden ze je ook in de gaten als je de pil in neemt want anders kun je het ook gewoon weggooien en zeggen dat je het hebt genomen
  6. Jean-Paul Moderator

Sterkte Peter met alles, we kletsen snel even keer bij ;)
    Kiko en Jasper vinden dit leuk.
  7. Peter Pellikaan Goochelaar

Eerlijk gezegd hebben ze niet eens een diagnose begrijp ik nog steeds niet waar ze dit alles vandaan halen .
  8. Peter Pellikaan Goochelaar

Nou het is zo ver ik moet pillen slikken waarom om dat mijn werkelijkheid als goochelaar niet spoort met de werkelijkheid van het normale leven ik mag dus geen andere gedachtes hebben. Het enige wat op de scan was te zien is dat mijn hersens te snel gaan dat schijnt dus niet te mogen en ik daar iets moe van wordt als een ander.
    Als ik de pillen niet slik krijg ik dus een gedwongen door een rechter op gelegde opname ???
  9. E.A.D. Magic Goochelaar

Beste Peter,

Dank voor de waarschuwing. Ik vind het vervelend wat er is gebeurt. Velen van ons zullen de naam onthouden en in het vervolg 3 x nadenken voordat ze zaken doen. Dit was denk ik ook jouw doel van dit topic. Eerder zei JP dat zwartmaken dan wel speculeren over bepaalde zaken niet is toegestaan op het forum. En terecht in mijn ogen.

Met alle respect voor jouw wil ik toch kenbaar maken dat ik mij bij teksten zoals
    in vredesnaam afvraag waar het naar toe gaat met dit forum. Ik wordt er niet bepaald vrolijk van. Wat moeten de jeugdige goochelaars in t/m 14 jaar hier van denken?

Kunnen dit soort verhalen niet bij de Off-Topic map geplaatst worden?

In ieder geval hoop ik dat het momenteel beter met je gaat!
  10. Peter Pellikaan Goochelaar

hier beter dan dat gezeur van mij hahahahahahahhaha
  11. E.A.D. Magic Goochelaar

12. Peter Pellikaan Goochelaar

ja doe maar bij off topic vindt ik best
  13. Peter Pellikaan Goochelaar

Zal ik nog een aantal namen noemen ik ken er zat van dat uitschot junke zijn het betekent niets meer dan vuil. En als je 14 bent en dit al in je achter hoofd onthoud maakt het je sterk in de toekomst.
  14. Jean-Paul Moderator

Namen noemen lijkt mij niet verstandig dus ik wil je adviseren dit ook niet te doen.
  15. Jean-Paul Moderator

Na diverse klachten gehad te hebben over de kant waar dit topic naartoe gaat sluit dit topic voorlopig.
    Dit doe ik ook met de gedachte om sommige mensen die deelnemen aan dit topic tegen zichzelf in bescherming te nemen voordat er meer zaken worden gezegd die niet prettig zijn.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina