1. Beste Bezoeker,
    Kom je ook naar de lezing van Andi Gladwin op 5 of 6 juni ? Zeker doen!
    Meer info kun je HIER vinden.

Komt u ook op 15 april 2012 naar het juniorenconcours in meppel?

Discussie in 'Agenda' gestart door mitch durbank, 7 jan 2012.

1. mitch durbank Goochelaar

we hebben aanmeldingen binnen voor de wedstrijd maar er kunnen nog genoeg bij. Vooral in de categorie toneel zijn er nog diverse plekken beschikbaar. Binnenkort zal ik hier een update geven hoeveel er per categorie al zijn.
  2. hoevel deelnemers zijn er al aangemeld in de categorie toneel?
  3. Magic Dennis Goochelaar

Ik vraag mij meer af van clcose-up, maar natuurlijk ook een klein beetje van toneel!
  4. brian Leek

5. DennisM Goochelaar

Tot wanneer kun je je uiterlijk aanmelden? Ik zit namelijk nog een beetje te twijfelen of ik dit jaar weer mee doe of niet, als je een datum kunt noemen dan weet ik hoe lang ik nog even kan nadenken.
  6. mitch durbank Goochelaar

We hebben al tien concoursdeelnemers dus als je nog wil meedoen geef je dan snel op! Er zijn nog een beperkt aantal plaatsen over dus wees er snel bij!

Voor de mensen die zich al hebben opgegeven voor de wedstrijd denk erom dat je dit via de NMU website moet doen.( hier betaal je ook direct bij opgave)
    En dat je een mail stuurt naar Gerhard Hessling om kenbaar te maken dat je aan de wedstrijd mee wil doen.

Het mailadres van Gerhard kan je vinden op de NMU website. Klik op de link die ik in een van de bovenstaande berichten heb gezet en je komt gelijk uit op de juiste pagina.

Gr
  7. Kees Ros Goochelaar

29e NMU Junioren Goochelconcours 2012
    15 april 2012 in Meppel

Voor alle liefhebbers van de goochelkunst

In Manro Evenementen Studio Gala te Meppel wordt op 15 april het 29e NMU Junioren Goochelconcours voor toneel en close-up 2012 gehouden.

Wedstrijddeelnemers

Ben je een junior heb je een leuke act laat deze dan zien aan het grote publiek. Er zijn al 10 concoursdeelnemers, maar er zijn nog een paar plaatsen voor de wedstrijd beschikbaar.
    Wees er snel bij als je nog wilt mee doen.

Wat moet je dan doen?
    1. Meld je aan op de website van de NMU:
    http://www.denmu.nl/agenda-overzicht?task=view_event&event_id=5

en

2. Meld je OOK MET EEN MAILTJE bij Gerhard Hessling voor de indeling in de wedstrijd en alle regelingen die met techniek te maken hebben (microfoon, muziek, oefentijdstip, tijdstip optreden, etc.): g.hessling@ziggo.nl

Voor de deelnemers aan de rommelmarkt

Heeft u nog oude goochelspullen in de kast en wilt u deze verkopen op de tweedehands markt?
    1. Meld u aan via de website
    2. Bestel een tafel bij Manro : info@studiogala.nl
    Er zijn niet zoveel plekken beschikbaar als vorig jaar. Wees er dus snel bij!

Voor bezoekers en begeleiders

Wilt u komen als bezoeker of als begeleider? Geef u dan op via de website van de NMU. Vorig jaar hadden we meer dan 200 bezoekers. Dit jaar, op de nieuwe locatie, is er ruimte voor 150 bezoekers. Om teleurstellingen aan de kassa te voorkomen is het verstandig om u van te voren op te geven.
    Voor begeleiders van de concoursdeelnemers geldt een gereduceerd tarief.
    Voor houders van een NMU ledenpas en hun gasten geldt eveneens een gereduceerd tarief.
    Vooraf kaarten bestellen is goedkoper dan een dagkaart.

Kom allen op 15 april 2012 naar Studio Gala, Rabroekenweg 10 te Meppel.

Op deze magische locatie, die helemaal is toegespitst op alles wat met magie te maken heeft, krijgt het NMU Junioren Goochelconcours een nieuwe impuls.

Het enige wat we nog nodig hebben is uw steun! Dat doet u door u nu aan te melden.

Voorlopig programma

- doorlopen voor het concours beginnen vroeg (indeling G. Hessling)
    - 09.30 Opbouw dealers
    - 10.00 Opbouw tafels rommelmarkt
    - 11.00 Aanvang inloop bezoekers
    - 18.00 Einde

Aanwezige NMU preferred dealers

- Magicshop
    - Dynamite Magic
    - Magicshop Victoria

Speciale acts

- Gert Piet
    - Andrew Melia

Dit evenement wordt gesponsord door

- Magicshop.nl
    - Manro Evenementen Studio Gala
    - De NMU
  8. mitch durbank Goochelaar

Er zijn nog een aantal plaatsen beschikbaar in de wedstrijd. Voor de mensen die nog twijfelen geef je op voor de wedstrijd. Laat je act zien en leer van deze unieke ervaring. Je kan je opgeven op de NMU website en stuur ook een mail naar Gerhard Hesseling. Voor meer informatie zie het bovenstaande bericht van Kees Ros.
  9. S.v.d.M. Goochelaar

Ik ben er bij!
  10. @ Sven

doe je ook mee of kom je alleen kijken?
  11. mitch durbank Goochelaar

15 april komt al lekker dichtbij! Heb al een paar namen gezien die mee gaan doen aan de wedstrijd. Er zijn nog plaatsen voor toneel en close-up dus wil je meedoen dan is dit het moment om je op te geven. Opgeven kan via de NMU website en stuur ook een mail naar Gerhard Hessling g.hessling@ziggo.nl

Ik hoop dat er nog een paar aanmeldingen bijkomen.
  12. @ Mitch

hoevel deelnemers zijn er al in categorie toneel?
    en wanner krijgen de deelnemers een mailtje met alle deelnemende namen er in?
  13. mitch durbank Goochelaar

Hallo David heb je een p.m. gestuurd
  14. mitch durbank Goochelaar

Ik hoor en zie nu ook dat ik in het bovenste programma een fout gemaakt heb met het plakken en knippen. Bij deze mijn excuses voor het ongemak. Hieronder vind je het juiste programma van het juniorenconcours op 15 april a.s.

11:00 uur zaal open voor publiek.
    12:00 uur openingswoord door Flip Hallema.
    12:10 uur opening en introductie jury.
    12:16 uur aanvang close-up concours.
    13:10 uur act Gert Piet.
    13:26 uur lunch.
    14:30 uur aanvang toneel concours.
    15:45 uur act Andrew Melia
    16.05 uur pauze
    16:30 uur prijsuitreiking.
    17:00 uur einde programma.

Nogmaals mijn excuus. Ik wil de moderator vragen om mijn vorige post te verwijderen om zo misverstanden te voorkomen. Bij voorbaat dank.
    Magic Dennis vindt dit leuk.
  15. Magic Dennis Goochelaar

Nog maar een paar dagen... Ik hoop jullie allemaal aanstaande zondag in Meppel te zien!
  16. Jean-Paul Moderator

Ik heb bezigheden elders (ook magische dingen hoor) maar ik wens alle deelnemers veel toi toi toi !
  17. Magic Dennis Goochelaar

Het was super vandaag! Iedereen bedankt!
  18. Gert Piet Goochelaar

Leuke dag. Alle winnaars gefeliciteerd!!
  19. nielsnathaniel Goochelaar

Was er helaas niet bij,

Wie heeft de uitslagen??
  20. Magic Dennis Goochelaar

Close-up:
    1e plek: Dennis Oosterwold
    2e plek: Roby Brouwer
    3e plek: Sven van der Meulen
    4e plek: Dennis Mulder

Toneel:
    1e plek: Niek Takens
    2e plek: Briljant