Linking rings een leuk effect?

Discussie in 'Algemeen' gestart door MagicCas, 26 jan 2012.

?

heeft iemand informatie over de linking rings?

leuk affect 4 stem(men) 80,0%
je kun beter iets anders kopen 1 stem(men) 20,0%
Meerdere stemmen zijn toegestaan.
  1. MagicCas Leek

ik wil misschien de linking rings kopen maar ik weet niet echt of dit leuk overkomt bij de toeschouwers heeft iemand hier meer informatie over?
  2. Rafael Goochelaar

Klassiekers zijn voor een goede reden klassiekers....
    Voor je een set ringen aankoopt zou ik eerst de DVD van Levent “Levent’s Ultimate Guide To The Linking Rings”
    aanschaffen.
    Dan kan je eerst kijken welke soorten van linking rings er bestaan om vervolgens, als je de ringen hebt, aan de hand van de DVD een gepaste routine samen te stellen.
  3. Math.van.Rhee Goochelaar

Linking rings is altijd een topper je kunt het vooral met kinderen en volwassen doen op stage maar ook close up , mijn ervaringen zijn erg goed wel even kijken welke je wilt hebben de grote of de kleine net wat Rafael zegt routine samen stellen veel succes met oefenen ;)
  4. MagicCas Leek

oke bedankt :)
  5. Robert.de.Peffer Goochelaar

Kijk ook eens of Ninja Rings niks voor je zijn, dit is de kleine versie van de Linking Rings en kun je in meer situaties gebruiken.
    Leon Heussen vindt dit leuk.
  6. Alex Buijk Goochelaar

Ninja Rings zijn super, ik herb ze zelf niet maar ik heb het Marc Woods vorige week zien doen en ookal weet je de werking dit was echte magie je gaat er spontaan in geloven.

Ook ik wil dit effect dus ook zeer zeker gaan leren;)
    Marc Woods vindt dit leuk.
  7. Arie Stapper Goochelaar

Het is een mooi effect!
    Om het mooi te presenteren, gaat best wat oefenen kosten.
    Maarre ..... dit is het open gedeelte ;-(
  8. Leon Heussen Goochelaar

Ik heb ooit een leuke versie gezien met prikkeldraad ringen, superleuk vooral als je ook nog in kleren bij mensen blijf hangen:D(magisch)
  9. Robert.de.Peffer Goochelaar

In de handen van Marc Woods is alles echte magie.
    Marc Woods vindt dit leuk.
  10. Marc Woods Moderator

Nou nou...niet overdrijven hè :)
    Ik moet zeggen dat ik erg veel plezier heb beleefd aan de Ninja Rings Routine! Ik doe deze dan ook al vanaf mijn prille echte goochelaarsbestaan.
    Ik blijf het ook met veel plezier vertonen, zeker weten!

Ondanks dat men weet dat er iets aan de hand MOET zijn blijft het een lust voor het oog.

Ik zou zelf een eenvoudig setje aanschaffen om te kijken of het je ligt...dan kun je later altijd nog een duurdere/betere set kopen!
  11. MagicCas,
    Er is een eenvoudige manie om het zelf te beoordelen.
    Zoek op You Tube de ringenroutine van Richard Ross.
    Als je dat zelf niet mooi vindt om te zien, dan moet je
    er gewoonweg niet aan beginnen.
  12. Aarnoud Agricola Goochelaar

Ik doe mijn ringenroutine altijd graag omdat ik steeds merk dat mijn mijn publiek de routine leuk vindt. Deze duurt ongeveer zes minuten. Als je bereid bent veel tijd te besteden aan het ontwikkelen en oefenen van een leuke routine, is het zeker de moeite waard om het ringenspel aan te schaffen.

Deel Deze Pagina