Mag ik me even voorstellen was ik vergeten

Discussie in 'Even Voorstellen' gestart door Math.van.Rhee, 19 jan 2012.

1. Math.van.Rhee

Math.van.Rhee Goochelaar

simons 023-1.jpg
    Mijn naam is Math van rhee ben geboren in tegelen .
    Op 4 jarige leeftijd is hij samen met zijn ouders naar Australie geemigreerd.Hij heeft daar tien jaar van zijn leven gewoond die hij onder andere heeft doorgebracht op de lagere school.
    Hierdoor spreek ik vloeiend Engelswat echt geen gemis is op vandaag .
    Het Entertainen zat al heel vroeg in me ook in Australie .
    Op jonge leeftijd had ik al intresse in singen en playbacken,planken koorts stond hierbij niet in mijn woorden boek.Op verjaardagen en feesten was ik echt een moppen tapper, en een kunsten maker die al het menige pupliek liet verbaasen met een spannend verhaal of een leuke muziek , of een fop trucje.
    Heb ook toneel gespeeld jaren lang , met bijna altijd grappige en lach wekkende tippetjes.
    Enfin verkering gekregen getrouwd gezin gesticht 2 dochters en een schat van een vrouw.
    Verder altijd veel gesport voetballen was mijn passie, tot dat er een goochelaar kwam op de plaatslijke kantine van onze feestavond.
    Deze goochelaar heeft veel inpackt op me gehad ik was met stomheid verslagen over zijn toverkunsten .
    Heb de hele avond op zijn vingers gekeken , en vroeg na afloop waar en hoe dit allemaal kon leren.
    Wel een afspraak gemaakt bij de goochel club toi toi in eindhoven , en ik was helemaal verkocht op de magie.
    Dan te weten dat ik op 48 jarige leeftijd mijn eerste goochel trucje kocht bij rene dynamite magic, un zijn we zoveel jaren verder.
    Heb van mijn passie goochelen mijn hobby , nu een klein eigen bedrijfje Magic M Entertainment.
    www.magicmath.nl heb ik een klein goochelstudio waar ik me zelf tijdens het oefenen film om later terug te kijken naar mijn fouten .
    Wat het belangrijkste is dat ik heel veel zelf studie lezingen van andere goochelaars bij woon .
    Dvd bestuderen maar voor al boeken lezen over de magie.
    Ben gestopt met werken genoeg diensjaren , en heb nu een o euren kontrakt wat goed te kombineren valt met mijn eigen bedrijfje.
    Ben ook gelukkig dat ik zelf ook al de wereld goochelaars heb ontmoet, en kennis mee mogen maken , allemaal in nederland op goochel beursen ontmoet .
    Het toppunt is echt hans klok die me persoonlijk een gesprek met me heeft gevoerd en erg onder de indruk was van mijn goochel kunst op deze leeftijd petje af zei hij tegen mij .
    Zo zie je maar dat iedereen de kans en de talenten heeft om zich van zijn passie en goochelen zijn werk kan maken .
    En als ik met mijn optredens een lach op de gezichten van het pupliek te voorschijn kan toveren dan is mijn dag geslaagd.
    Mijn motto is een dag niet gelachen is een dag niet geleefd, is getekend Magic M Entertainment.Math van Rhee.
    Leon Heussen en cojanlis vinden dit leuk.
  2. John

John Goochelaar

Hoi Math,

Leuk dat je je nog even voorstel ook al ben je hier al een tijdje…

Math is een entertainer recht vanuit het hart, samen met een Austalisch/Limburgs accentje maakt dit hem tot een heel bijzonder en levendig karakter dat je niet snel zult vergeten. Math is een echt mensen mens met het hart op de goede plaats en als je van lachen houd zit je bij Math helemaal goed!

Math volgt zijn gevoel en maakt zijn droom om te mensen te entertainen waar… waarvoor mijn respect!

Math, blijf je dromen waarmaken…
    John
    cojanlis vindt dit leuk.
  3. Stapper

Stapper Goochelaar

Eindelijk,

na meer dan 500 berichtjes,

weten we nu wie dat is ;-)))
    Math.van.Rhee vindt dit leuk.
  4. Math.van.Rhee

Math.van.Rhee Goochelaar

Ja Arie mij zul je niet snel vergeten , maar mark maeson wel hoop je snel weer te ontmoeten arie;)
  5. Jeffrey Wijkhuisen

Jeffrey Wijkhuisen Kinderentertainer

Tussentijds voorstellen vindt ik een heel goed idee...
    Er komen ook nieuwe leden!
  6. Math.van.Rhee

Math.van.Rhee Goochelaar

Klopt jeffery van daar ik het ook geplaats heb bedankt voor je menig groeten math.
  7. HAHA, na 500 berichten!!! nouja beter laat dan nooit! Hoeft in elk geval niemand wakker te liggen omdat hij niet weet wie je ben!
  8. Evert Warrink

Evert Warrink Kindergoochelaar

Wel super dat mensen zich op latere leeftijd aanmelden we blijven je volgen hoor Math.
  9. Math.van.Rhee

Math.van.Rhee Goochelaar

Blij dat ik een fan heb , die er ook nog jong uit ziet ....;)
  10. stambliski

stambliski Goochelaar

Je hebt meer fans dan je denkt.;)
  11. Evert Warrink

Zo zie je maar weer, wij ouderen doen het nog goed he?
  12. Math.van.Rhee

Math.van.Rhee Goochelaar

Dat dacht ik ook al , maar soms zit er in een oudere man nog een kind , klopt he groetjes math.;)
  13. Evert Warrink

Afgelopen zaterdag had ik het daar nog over in een sporthal waar ik jureerde voor turnen dat het kind in ons nog niet is verdwenen. Dit heb ik ook met goochelen hoewel ik me soms wel een beetje een oude sok vind maar ach, we hebben allemaal lol en we maken er wat leuks van toch? Dus ik benhet helemaal met je eens oor jonge heer Math :)

Deel Deze Pagina