Magneet pendel gezocht voor munten

Discussie in 'Nieuws' gestart door Math.van.Rhee, 27 mrt 2012.

1. Math.van.Rhee

Math.van.Rhee Goochelaar

Wie kan mij helpen aan een magneet pendel voor munten waar bij je iederkeer de pendel leeg kan laten zien en dan verschillende keren een munt tevoorschijn kan toveren .
    Ik heb er eens een goochelaar gezien die had er een schuifje in gemaakt zodat je de pendel helemaal uit handen kon laten zien .
    En precies deze zoek ik kan iemand mij er aan helpen .
    Weet niet of hij de pendel zelf heeft gemaakt maar het is een verdomd goed iedee, graag jullie menig hierover bij voorbaat dank math.;)
  2. Eric Simonesz

Eric Simonesz Goochelaar

Math, je bedoeld waarschijnlijk : paddle ipv pendel?
  3. Math.van.Rhee

Math.van.Rhee Goochelaar

Ja dat klopt tip foutje , maar als je het uitspreekt klinkt het als pendel , bedankt voor het laten weten .
  4. Math.van.Rhee

Math.van.Rhee Goochelaar

Ik heb voor me zelf een test gedaan om een magneet paddle te maken van een munten verdwijn doosje en een magneet en een mes, uiteraard is dit een proof om uit te proberen maar het werkt.
    Je kunt het zonder elastiekjes doen je handen leeg laten zien en de paddle zelfs nog uit handen geven, verder mag ik het geheim niet prijs geven .
    Maar er komt een profesionele die ik zelf ga maken van hout .
    De stof is toevallig zwart met glitters, maar gewoon zwart is erg mooi voor deze paddle, uiteraard moet het nog helemaal genaaid worden op maat .
    Als er nog mensen iedeen hebben heel graag , om me verder te helpen groetjes math. blitters wijk school 25 jaaar jubileum 28-3-2012 001.jpg blitters wijk school 25 jaaar jubileum 28-3-2012 002.jpg blitters wijk school 25 jaaar jubileum 28-3-2012 003.jpg blitters wijk school 25 jaaar jubileum 28-3-2012 004.jpg blitters wijk school 25 jaaar jubileum 28-3-2012 005.jpg
    cojanlis vindt dit leuk.
  5. Math.van.Rhee

Math.van.Rhee Goochelaar

Heb er nu smillys op gedaan en lieve heers beesjes,die magnetisch zijn om je geluk te beproeven geld te winnen , is een leuke routine alles mag onder zocht worden .;)
  6. Stapper

Stapper Goochelaar

Er zijn ook houten doosjes.
    Als je die zwart verft, ben je gelijk klaar!
  7. Math.van.Rhee

Math.van.Rhee Goochelaar

Bedankt arie goede tip .
  8. CAJARI

CAJARI Goochelaar

Er zijn peddels waarbij men de peddel leeg kan laten zien. Stop 3 munten onder de elastiekjes,peddel, en ook aan de andere kant verschijnen 3 munten, daarna een bankbiljet, en tenslotte een spiegeltje. Ik denk dat René deze misschien nog wel heeft.
  9. Danny Joseph

Danny Joseph Administrator Medewerker

Ehm, dat kan gewoon met een standaard paddle en wat paddle moves.
  10. John

John Goochelaar

Math onze 10, 20 en 50 cent munten zijn niet magnetisch en de 1 en 2 Euro maar een beetje. Lijkt me niet zo goed voor de routine als ze er tijdens de paddle move af kunnen vallen... Je zou je dus het moeten beperken tot 1 en 5 cent mintjes. Een paddle met elestiekjes heeft dat probleem niet en ziet er ook beter uit.

Ik vind het een beetje vreemd/verdacht als je meteen ziet dat er een magneet in zit. De elastiekje zijn zo lowtech en daardoor minder verdacht...;)
  11. Leon Heussen

Leon Heussen Goochelaar

En een magneet paddle kunje denk ik ook niet uit handen geven
  12. Math.van.Rhee

Math.van.Rhee Goochelaar

Natuurlijk wel zonder munten maar er zijn ook steel munten die er wel op blijven zitten , dus laat alles maar onderzoeken .
    Die kun je elk moment er af stelen ...;)
  13. CAJARI

CAJARI Goochelaar

Ik heb nog een paddle van Tautelbaum. Maar deze was ( hoe geweldig ook gemaakt) bedoeld voor ons oude munt-systeem.
  14. Math.van.Rhee

Math.van.Rhee Goochelaar

Verkoop je hem niet ik heb nog de oude munten groetjes math;)
  15. Leon Heussen

Leon Heussen Goochelaar

mensen hebben ook een ring om als ze de paddle in de handnemen weten ze echt wel dat het een magneetische is
  16. Danny Joseph

Danny Joseph Administrator Medewerker

Als die ring ferromagnetisch is, ja. De meest voorkomende metalen in ringen zijn goud, zilver, nikkel en bepaalde staalsoorten. Enkel die laatste kan ferromagnetisch zijn, maar is dat meestal niet.
  17. Math.van.Rhee

Math.van.Rhee Goochelaar

Klopt danny ben het met je eens , en dan nog heb je bijna geen kans om het te ontdekken ..;)
  18. CAJARI

CAJARI Goochelaar

Nee Math, ik wil hem niet verkopen. Niet alleen is het een collectors-item, maar ik heb hem ooit persoonlijk van Eddy gehad als prijs na een goochelwedstrijd bij de toemalige ring Zuid-Oost.
  19. Math.van.Rhee

Math.van.Rhee Goochelaar

Ok duidelijk dan zou ik het ook niet verkopen heeft toch waarde voor je bedankt voor je informatsie groetjes math.
  20. Math.van.Rhee

Math.van.Rhee Goochelaar

Beste mensen ik heb een magneet paddle gevonden en is in zeer goede staat tropic kan gesloten worden

Deel Deze Pagina