Matthew

Discussie in 'Even Voorstellen' gestart door Jeroen Bauwens, 19 jan 2012.

1. Hoi,

Ik ben Jeroen Bauwens (Matthew), 27 jaar
    Ik heb een programma voor kinderen en een 50+ programma. Dit laatste doe ik samen met mijn broer die accordeon speelt. Zelf speel ik ook viool in dat programma. Ik ben geen professioneel goochelaar, maar ben wel gebeten door de microbe.

Ik ben lid van de Magische Cirkel van Gent en van de vriendenkring voor goochelaars in Gent (voor de tweedehandsbeurs zie topic in agenda).

http://www.bauwens-gent.be/bundervermeu/KM/Jeroen/KPJeroenBauwens.htm

Tot dan
    stambliski en Andre van Tichelen vinden dit leuk.
  2. John

John Goochelaar

Hey Jeroen,

Welkom op het forum! Een goochelende violist hadden we hier mog niet:D (denk ik). Veel plezier hier en wie weet spreken we elkaar spoedig...

John
  3. Math.van.Rhee

Math.van.Rhee Goochelaar

Jeroen ik heb het gelezen van de tweedehandsebeurs in gent in april als ik tijd heb ga ik er heen leuk dat je je kunsten en muziekvoor derden presenteert .
    De Belgische artiesten en zo mag je eigenlijk wel noemen hebben wereld wijd in de goochel wereld faam gemaakt .
    Ga zo door en wie weet zien we jou over enkele jaren wel op de tv.succes met je permormence.;)
  4. Bedankt, 2 hobby's combineren geeft altijd iets uniek. :)
    Er zijn inderdaad goeie Belgen, maar dé man in Europa is nog steeds zonder twijfel Hans Klok! Ik heb veel respect voor zijn show die ik gezien heb in het Capitool in Gent.
    stambliski vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina