1. Beste Bezoeker,
    Kom je ook naar de lezing van Andi Gladwin op 5 of 6 juni ? Zeker doen!
    Meer info kun je HIER vinden.

Nick nielsen gearresteerd!

Discussie in 'Op- en Aanmerkingen' gestart door E.A.D. Magic, 14 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. E.A.D. Magic Goochelaar

roddelen
    Uitspraak: ˈrɔdələ(n) (roddelde, heeft geroddeld) Werkwoord praten over anderen, vooral op een vervelende manier `Ze hebben hier niks beters te doen dan de hele dag over elkaar roddelen.`

In bovenstaand topic wordt nergens op een negatieve manier gepraat over Nick. Er wordt over de situatie 'slaan' gesproken. Wat te doen? Bovenstaand artikel is slechts een bruggetje naar dit onderwerp. De meeste van de bovenstaande forumleden geven alleen aan dat slaan dus geen goede oplossing is. Als ik bijvoorbeeld in de krant lees over 'huishoudelijk geweld', dan zeg ik ook dat ik dit niet goed keur. Of mag ik dan ook niet oordelen omdat ik er niet zelf bij ben geweest?
  2. Als u de Telegraaf leest zeker niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  3. E.A.D. Magic Goochelaar

off topic: Dat is echt een rotkrant:)

On Topic: Ik heb eigenlijk niets meer over bovenstaand artikel te zeggen.
  4. didge Goochelaar

Kees ben jij nou eigenlijk ook slaan......met woorden dan?

Mocht ik overigens ook het advies krijgen van kijken in een woordenboek, ik heb een bibliotheek met ongeveer 6 duizend boeken en voor de lol maar eens geteld........28 woordenboeken maar dan niet allemaal Nederlands
  5. Stapper Goochelaar

zit met een zelfde probleem [IMG], welk woordenboek bedoel je dan? [IMG]
  6. EVI Goochelaar

This reminds me:
    Vorig jaar kwam ik een book tegen met een titel die ik genoeg fascinerend vond om 't te gaan lezen...
    'Aikido: the art of fighting without figthing'.
    Het is geschreven door een martial arts expert (?) Geoff Thompson, en die lijkt een hele studie te hebben gemaakt over de psychologie, over wat er in iemands hoofd omgaat voordat die (met jou) wil vechten. Een heel verhaal over fases en stadia. Het klinkt misschien niet zo spannend, maar het boek is werkelijk fascinerend! Samen met heel veel anekdotes legt hij uit waarom sommige mensen vervelend zijn of gewoon met je willen vechten. En als je dat eenmaal weet.... Voor mensen die houden van psychologie vind ik het een must! Mentalisten kan ik het echt aanraden! Je vindt het ook best veel als pdf op internet....

By the way:
    Het is al jaren terug en ik lig er verder ook niet om wakker, maar het is me altijd bijgebleven....Ik kan me herinneren dat Nick Nielsen op dit forum ooit eens tegen mij zei dat hij met vrienden langs zou komen om mijn huis te verbouwen. :D Super, de koffie staat nog steeds klaar en ik heb altijd wel een paar klusjes waar ze mee kunnen helpen.. ;)
  7. Ronald de Zeeuw Goochelaar

Martial Arts ? Grappig dat elkaar uitmoorden als kunst betiteld wordt. Is er toch nog hoop voor het goochelambacht.
  8. Ronald de Zeeuw Goochelaar

Als ik de woorden Martial arts hoor moet ik altijd denken aan een scene uit een film van, ik dacht Indiana Jones.
    Daar stond ook zo'n martial arts figuur het zwanenmeer op te voeren. Hij , Jones, pakte toen zijn pistool en poef midden tussen de ogen. Niks arts maar wel probleem opgelost. Zelden zo gelachen.
  9. didge Goochelaar

Na meer dan 1500 interviews voor bladen en in andere media in mijn hoedanigheid van vertegenwoordiger van de krijgskunsten en vechtsporten(voorzitter van een Olympisch erkende vechtsportkoepel en vic-voorzitter van de Europese federatie, bondscoach etc.etc) ben ik nog altijd verbaasd door de luiheid van geest die sommige mensen aan de dag leggen als het gaat om een oordeel over iets dat ze niet kennen.
    " Goochelen is toch voor mannen die geen meisje kunnen krijgen en toch interessant willen doen" , " goochelen is toch gewoon een dvd kopen en morgen doen"...ect. Vechtsporters zijn toch altijd mannen die geen hersenen hebben en iedereen in elkaar slaan die ook maar iets van tegenspraak hebben.... Vechtsport is toch alleen maar voor agressieve mensen..... O ja, de Jones variant kom ik ook vaak tegen...
    Zelfs als je googled dan kom je nog voldoende informatie over goochelen en vechtsport/krijgskunst tegen om een genunanceerdere mening te hebben....
    Een gemakkelijke en negatieve oordeel is naar mijn mening voor de luie mens.....
    Zalig zijn de simpelen van geest want daarvan zijn er het meest....en ik kom ze ook op dit forum tegen....of is het gewoon de antagonist die in het echte leven het debat nauwelijks aan durft en er genoegen in schept om hier mensen te triggeren.
    Met mijn studenten heb ik het vaak over het oordeel...het ontbreken van interesse.....het gemak van negativisme.....het verschijnsel van de keyboardwarior.......

Overigens ben ik wel verrast door de actie van Nick Nielsen.....er moet tenminste een grote motivatie aan ten grondslag liggen want ik vond het net bepaald gespierd.
  10. Ronald de Zeeuw Goochelaar

Dus je weet het wel dat krijg geen kunst is maar agressie. Fantastisch 1500 interviews maar toch iet wat zielig.
    En wat de hersens betreft... ik heb het niet gezegd.
  11. didge Goochelaar

Iet wat zielig...help me even......
  12. Ronald de Zeeuw Goochelaar

ietsje pietsje dan ? Maar geeft niet hoor. Iedereen heeft een hobby en ontleend daar mogelijk een denkbeeldige
    status aan die in stand gehouden wordt door medestanders maar verder niets, maar dan ook niets voorstelt
    Onbegrijpelijk dat er nog mensen zijn die daar kennelijk in mee gaan. Maar ja, nee, die perioden noem ik niet.
  13. didge Goochelaar

Altijd leuk het principe van aannames.
    Persoonlijk voel ik me hier niet aangesproken omdat ik een PhD heb ik bewegingswetenschap en mijn lesboek over klassieke krijgskunst&bewegingswetenschap behoort tot de leerstof aan twee universiteiten.
    Gedegen integraal onderzoek in gezamenlijk project van 6 universiteiten (over twee continenten) heeft tenminste over vechtsporten en krijgskunsten goed inzicht geleverd aangaande de functionaliteit, oorspronkelijkheid en demografische groepen die zich met vechtsport/krijgskunst bezig houden.
    Blijkt tegenwoordig een mooi spectrum te hebben met een zwaartepunt voorbij het MBO niveau.
    In het kader van de topsporten zouden de atleten binnen NOC*NSF die aan vechtsporten doen zoals Judo het niet bepaald een hobby noemen met een denkbeeldige status.
    Persoonlijk hang ik weinig status aan...behalve iemand die niet tegen storende domheid kan.

Dat er denkbeeldige statussen zijn ben ik in ieder geval met je eens.
    Dat ouderdom ook wijsheid brengt is er tenminste een van..dat bewijs lijkt hier weer eens geleverd.
    Het is een illusie...........

Met Pasen nog in gedachte zeg ik hier maar eens amen.
  14. Ronald de Zeeuw Goochelaar

wohw, ongelooflijk zoveel verdediging. Ik ben helemaal sprakeloos ! Ik ken u niet, maar ik denk dat u vrij klein van stuk bent, ietwat gezet en een minderwaardigheids complex hebt waardoor u het noodzakelijk vindt te refereren aan
    alle mogelijke instanties etc. om te trachten aan te geven dat u wèl iets voorstelt. Nou hoor, dat is helemaal gelukt.
    Ik ben verpletterd en wentel mij nu in het stof. Kus...[IMG]
  15. Joop Fenstra Goochelaar

Wat
    Niet veel mensen weten dat ik bijna 10 jaar Kyokushin karate heb beoefend. Dit is een verdedigings sport!
    (voor leken) Het is full contact en de trainingen geven je na een giga inspanning het gevoel gesloopt te zijn maar mentaal ben je weer herboren! Agressie is uit den boze en het domste wat je kunt doen en keert zich alleen maar tegen je, verstandige karateka's die ongewild in een situatie van ruzie terechtkomen, lopen heel wijs weg.
    Gewoon een prettige doe-sport met respect voor elkaar. Maar de body slijt en de snelheid neemt af, dus ben ik gestopt en heb daarna nog enkele jaren aan golf gedaan. (Ook een prachtige sport voor tussen je oren) Maar mijn aardige handicap werd helaas een chronische handicap in de vorm van een slijmbeursontsteking in m'n schouder. Ach ja...ieder probeert te doen wat hem/haar leuk toe lijkt en of dat nou martial arts, hockey waterpolo of dammen etc. is, je moet het gewoon respecteren! Amen (Pasen)
  16. didge Goochelaar

Interessante manier om een inhoudelijk discussie te beeindigen.
    Geen liefde voor mentalisme maar wel in staat om mij te analyseren op basis van hetgeen ik hier schrijf.
    Als je hier leest dat het over mij gaat dan is dat een misverstand dat wel erg gretig opgepakt wordt.
    Waar het om gaat is dat ik geen zaken uit mijn duim zuig maar met verstand van zaken een mening neerzet en daarbij verantwoording geef waar ik dat vandaan haal.

Dat jij dat zo oppakt zegt meer over jou dan over mij....

Aangezien je me zo goed weer te omschrijven qua fysiek geeft aanleiding om te denken dat we elkaar al eens hebben ontmoet......wellicht zal dat nog eens voorkomen en dan ben ik nieuwsgierig of we dit gesprek zullen voortzetten en of je werkelijk wat zinnig hebt te melden.

" Kus...[IMG]" Vreemde sluitzin.....daar moet iedereen dan maar het zijne van denken.
  17. E.A.D. Magic Goochelaar

kusje terug didge. haha
  18. Martijn van Berkel Administrator

Aangezien het topic niet echt meer over Nick Nielsen gaat en dat nieuwsbericht ondertussen al verouderd is. Lijkt het me een mooi moment om te sluiten. Amen :)
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina