Nmu nieuwjaarstreffen op zaterdag 14 jan 2012 in utrecht, een jubileumfeest

Discussie in 'NMU, FISM en clubs' gestart door Kees Ros, 15 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aarnoud Agricola

Aarnoud Agricola Goochelaar

CADEAUTJE NU OOK DIGITAAL BESCHIKBAAR VOOR LEDEN VAN GOOCHELAARS.COM

Gisteren heb ik een prima dag gehad. Ik heb genoten van het Magisch Nieuwjaarstreffen. De deelnemers hebben een bruine envelop ontvangen met twee gelamineerde A4-vellen (voorkant en achterkant van de mentalisme-kalender en van de bijbehorende handleiding) waarmee je als goochelaar/mentalist leuke dingen kunt doen.

Wil je de vier genoemde bladzijden en de beschrijving (totaal 8 pagina's in pdf-formaat) ontvangen? Vul dan je voornaam, achternaam en e-mail in op het formulier onderaan de pagina van www.mentalismekalender.com .
    John van der Lely vindt dit leuk.
  2. Hi Aarnoud. Mentalisme kalender lijkt me erg leuk. De eerste routine met de 3-voudige voorspelling welke terug komt in het adres op de voorkant van de kalender heb ik al onder de knie.

;) viel me wel op dat er een schrijffout op de zijkant van de kalender staat. Metalismekalender ipv Mentalismekalender?
    Ook kan het geen kwaad om de handleiding even door te lezen.

Verder leuk ding! Ga ik zeker gebruiken!:D
  3. Aarnoud Agricola

Dankjewel voor je opmerkingen. Dat alles was mij ook al opgevallen. Gisteren ben ik om 5.45 uur opgestaan om de beschrijving nog te maken en nog 20 van de 170 benodigde sets te lamineren. Door die druk zijn er wat spelfouten in de beschrijving geslopen. Voor het schrijven en corrigeren van de definitieve handleiding voor de mentalisme-kalender zal meer tijd nemen.
  4. Nicole

Nicole Goochelaar

Ondanks dat het altijd een gezellige dag is, vond ik het jammer dat er zo veel van de beloofde dingen niet waar gemaakt werden....(Vielen een paar acts en een lezing weg..) Maar Michel heeft het uitstekend gedaan als vervanger voor de Vogel die gevlogen was :). Ik had heel graag het verhaal van Thomas willen horen. Jammer dat de communicatie tussen hen blijkbaar niet goed verlopen is.....

Aarnoud heb je beschrijving gelezen, probeer hem nog uit te printen, en dan ga ik aan de slag! Die van de kalender heb ik ooit in een ver verleden gemaakt. Alles met de hand en in een agenda. Was hem totaal vergeten...
    Bedankt!
  5. Jac

Jac Goochelaar

Ik ben helemaal met je eens Nicole (en ook anderen!). Het was een leuke lokatie, gezellig met elkaar en Micheal presenteerde alles heel goed. Mijn complimenten naar hem toe!
    Na afloop had ik toch een andere indruk gekregen dan de bedoeling was. Een aantal programma's (volgens de 'flyer') vielen weg, waaronder FISM acts omdat de niet 'af' waren. Er werd wel iets anders voor in de plaats geshowd. Ik ging dan ook wat teleurgesteld naar huis, omdat niet alle FISM acts werden vertoond. De ene lezing viel wat tegen (goochelgeschiedenis ipv goocheltechniek) en ander verviel. Gelukkig maar dat het nog gezellig met elkaar kon zijn!
  6. Marc Woods

Marc Woods Goochelaar

De MKCN organiseert al jaren, elke 2 jaar, het Nieuwjaarstreffen! Er kan best eens een minder goede editie tussen zitten.

Echter laat je niet leiden door de dingen die niet goed waren geregeld of de dingen die beter hadden moeten zijn. In plaats daarvan zou ik kijken naar de positieve kanten van deze dag...

Ondanks dat ik er niet de hele dag bij kon zijn vond ik het erg leuk om een groot aantal collega's weer eens te zien en te spreken...

Zonder de organisatie van de MKCN had dit waarschijnlijk pas weer in april in Geel geweest o.i.d.

Bedankt MKCN...volgende keer probeer ik er weer bij te zijn!
  7. Jac

Jac Goochelaar

Zonder inzet van mensen die iets willen opzetten en hun best doen, is niets mogelijk. Dat waardeer ik ook ten zeerste. Soms kan iets ook niet helemaal lukken of uit de verf komen. Het eerste is ook gezegd door de voorzitter van MKCN (terecht dat hij dat zegt, want t is een boel werk!). Neemt niet weg dat het helaas iets anders gelopen is dan de wens was, toch?
  8. Aarnoud Agricola

De bovenstaande diashow over het Magisch Nieuwjaarstreffen 2012 heb ik samengesteld aan de hand van foto's die gemaakt zijn door Marjolein van www.muziekenmagie.nl en van www.leukemensen.nl .
  9. Math.van.Rhee

Math.van.Rhee Goochelaar

Leuke samen stelling van het diashow, zo heb je het iedee wat er zich allemaal heeft afgespeeld mooi gemaakt .
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina