Nmu

Discussie in 'NMU, FISM en clubs' gestart door Erwin, 12 apr 2011.

1. Erwin

Erwin Leek

Heey,
    Ik ben nogal nieuw in de grote wereld van de goochel kunst.
    Ik ben altijd al beetje met kaarten bezig geweest en een jaar uit de run geweest.
    Maar sinds het weekend heb ik er weer zin in gekregen.
    Toch worden deze kleine kaart truukjes me een beetje te saai.
    En wil verder gaan naar de grote truuks ik ben nog jong (15 bijna 16 ^^)
    Maar ik lees al redelijk veel over het NMU.
    Zou iemand mij kunnen uitleggen wat dat inhoud.
    Alvast bedankt,
    Erwin
    Een nieuw forum lid [​IMG]
  2. Richard de Ruijter

Richard de Ruijter Goochelaar

Beste Erwin,
    De NMU is het overkoepelend orgaan dat alle goochelclubs in Nederland met elkaar verbind. De NMU behartigt de belangen van goochelend Nederland en assisteerd bij de landelijke evenementen (de NMU in een notedop).
    Als je verder wilt in met het goochelen, kan ik je adviseren je aan te sluiten bij een goochelclub. Mij heeft dat geholpen om in korte tijd mijn goochelkusten sterk te verbeteren. zij kunnen je ook vaak de juiste goochelwegen aanwijzen.
    In je profiel kan ik nog niet zien uit welke regio je komt, anders had ik je al wat clubnamen gegeven.
  3. Erwin

Erwin Leek

Ik kom uit Gemert,
    In brabant bij helmond/eindhoven
    Jasper Oberon vindt dit leuk.
  4. Robert.de.Peffer

Robert.de.Peffer Goochelaar

Dag Erwin,

Welkom op het forum!
    De Nederlands Magische Unie is een overkoepelende organisatie die de belangen behartigt van goochelend Nederland.

Ze organiseren leuke evenementen en vertegenwoordigen ons in het buitenland. Om alles te weten te komen over de NMU kun je het beste naar www.denmu.nl gaan.

Ook voor de jeugd zijn er erg leuke evenementen! Waar je veel kunt leren en mischien nog belangerijker waar je tips krijgt over hoe je jezelf verder kunt ontwikkelen.

Als je lid word van een goochelclub word je automatisch lid van de NMU. Met je lidmaatschap krijg je o.a korting bij goochelwinkels!
  5. Stapper

Stapper Goochelaar

Hoi Erwin, als je kijkt op www.denmu.nl zie je welke clubs er zijn.
    En als je boekt op www.nmucongres.nl ga je veel mooie trucs en lezingen zien!

Deel Deze Pagina