1. Beste Bezoeker,
    Kom je ook naar de lezing van Andi Gladwin op 5 of 6 juni ? Zeker doen!
    Meer info kun je HIER vinden.

Opruiming oud illusies en niet gebruikte illusies

Discussie in 'Te Koop / Te Ruil' gestart door d'hooghe frederik, 12 jan 2012.

1. ik zou de messen act graag kopen!!!
  2. Jo De Rijck Goochelaar

heeft iemand inmiddels iets gehoord over de messenact eigenlijk? we kunnen een clubje starten :)
  3. Monsieur Lumineux Goochelaar

Jah , en als je ooit Circus Ronaldo hebt gezien met hun straatshow Lazi , dan weet je waarover het gaat .
    Voor zover ik het heb begrepen , verkoopt hij gewoon werpmessen , met een streepje uitleg van een bestaande act .
  4. Monsieur Lumineux Goochelaar

Die 300 euro is er dus zwaar over !!! Ik schrok me persoonlijk een hoedje toen ik het opzet las .
  5. Stapper Goochelaar

Dan kun je het met z'n drie'en kopen,

is het € 100,= de man ;-)))
  6. Jo De Rijck Goochelaar

Ja en nee, het hout kopen en de messen + werkuren voor de plank, dan zit je aan die prijs denk ik. Had al een zwaar vermoeden dat het die act was. De messen zijn illegaal voor wie dat nog niet wist.
  7. E.A.D. Magic Goochelaar

Wel lekker dat hij niet reageert. Doen die vrouwen ook altijd bij mij na de eerste date..
    Bart Raeymaekers vindt dit leuk.
  8. Stapper Goochelaar

moet je toch eens na gaan denken over de presentatie (van je trucs ;-)))
    Math.van.Rhee vindt dit leuk.
  9. Hellaas heb ik nooit iets gehoord ik denk dat deze man het eigelijk niet wil verkopen want zeg nou zelf anders zou je wel reageren toch??
  10. Jo De Rijck Goochelaar

als je het heel graag wil kan je eens proberen contact op te nemen met papa chico uit belgie, ze werken vaak samen en misschien staan de illusies we in zijn magazijn, is maar een gok
  11. beste frederic is de vuurpiramide al verkocht?
    ik hoor het graag.

groet roy

ps: mijjn email is roy@huiskens.nl
  12. miriam Leek

Dag Frederik,

Ik heb interesse in de twister en de modern art tora magic. Zijn deze illusies nog te koop? En kun je me wat informatie over deze ilusies mailen op m.heijenga@planet.nl ?

Ik hoor graag van u.

Groeten,
    miriam
  13. ik krijg echt geen contact ik geef t op
  14. Math.van.Rhee Goochelaar

Gijs niet van wakker liggen , gewoon verder zoeken hij zal wel niet willen verkopen .
    ;)

Deel Deze Pagina