Optreden tijdens benefietmiddag

Discussie in 'Algemeen' gestart door Paul Weiss, 21 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paul Weiss

Paul Weiss Goochelaar

Beste mensen.

Voor a.s zondagmiddag ben ik namens iemand anders op zoek naar een goochelaar voor kinderen voor a.s. zondagmiddag in rotterdam. Het is een optreden tijdens een benefietmiddag tegen kinderkanker. Het optreden krijg je dus niet betaald. Voor degene die zich geroepen voelen kunnen contact opnemen met Ben van Loon tel: 078-6918712.
  2. Math.van.Rhee

Math.van.Rhee Goochelaar

Heel mooi doel Paul, ik moet op 7 april voor een jongen goochelen die opgegeven is en niet meer lang te leven heeft.
    Hier voor hebben we ook een benefietmiddag waar veel artiesten gratis optreden om hem nog een laatste reis aan tebieden naar amerika.
    Hier kunnen ze in elk geval de pijn en tijd wat rekken , en hem een beetje meer hoop geven.
    De opbrengst hiervan gaat naar die stichting en voor de reis .
    Als je niemand kunt krijgen hiervoor wil ik wel van uit limburg naar rotterdam komen om voor dit geweldige doel de mensen een leuke middag aan te bieden .;)
    De vraag is hoe lang en hoe laat en als er geluidinstalatsie aanwezig is voor een cd met micofoon .
    Hoor graag van je groetjes math.;):):D
    cojanlis vindt dit leuk.
  3. Paul Weiss

Paul Weiss Goochelaar

Math. Bedankt voor je reactie. neem even contact op met Ben van Loon tel: 078-6918712
    Het loopt via hem. ik kan niet. ik ben zaterdagnacht heel laat thuis van een optreden en dat ga ik op zondag niet redden.
  4. Jeroen.Wessels

Jeroen.Wessels Goochelaar

ik heb de middag gedaan, het probleem met dit soort benefietgebeurens is dat je net zoveel waardering en aandacht krijgt als dat je betaald krijgt.
    Mario Tamboer vindt dit leuk.
  5. Math.van.Rhee

Math.van.Rhee Goochelaar

Jeroen klasse gedaan , je zult zeker wel trots zijn geweest na afloop, vooral voor zon goed doel , jammer dat ik er niet bij kon zijn , misschien een ander keer .;)
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina