1. Beste Bezoeker,
    Kom je ook naar de lezing van Andi Gladwin op 5 of 6 juni ? Zeker doen!
    Meer info kun je HIER vinden.

Spelfouten

Discussie in 'Over dit forum' gestart door Ronald de Zeeuw, 23 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. S.W.Erdnase Goochelaar

Een andere reden voor het grote aantal spelfouten op dit forum kan ook het , met alle respect, lagere opleidingsniveau van de gemiddelde goochelaar zijn? Just a random thought.
    Ik kan me namelijk amper voorstellen dat er een causaal verband bestaat tussen dyslexie en goochelaars (omdat er op dit forum zoveel users met dyslexie lijken te zijn).
    Ray vindt dit leuk.
  2. Ray Goochelaar

@Michiel oei die doet pijn, zeker voor een gediagnostiseerde dyslecticus. :D
  3. Deborah Goochelaar

ach ik maak ook geregeld spelfouten...en dat niet alleen het komt ook nog is dat ik erg snel tik
    aaahjoh zolang het te lezen valt.....
    en ik ben niet gezakt voor mijn inburgeringscursus
    Ray vindt dit leuk.
  4. M@@rten Bruins Goochelaar

Het niveau ligt hier inderdaad erg laag. Verder geen oordeel, maar wel een constatering.
    Michiel Tummers vindt dit leuk.
  5. Timo Soetens Goochelaar

Als jij een bericht post zonder spelfouten mag je je echt goed voelen. Een paar regels lang lijk je slim en dat moet fijn voelen. Het goede gevoel verandert snel in euforie wanneer de poster na jou een gruwel van een fout maakt door 'word' in plaats van 'wordt' te typen. Jij weet wel hoe het moet, je kan de drang om deze persoon te verbeteren niet weerstaan. Je moet immers op een bepaalde manier laten blijken dat je slim bent.
    Intussen ben je de inhoud van de tekst totaal vergeten en heeft de euforie plaats gemaakt voor een gevoel van irritatie. Je vreet je op omdat je maar niet kan bevatten waarom mensen zo'n fout kunnen maken terwijl ze 1001 mogelijkheden hebben om het wél goed te doen.
    Weet je wat, ik doe even een speelfout in deze tekst, dan kun je de inhoud lekker vergeten en je de rest van de dag opsluiten in een time-out kamer.
    Roel Beckers, Eddy Smit en Jac vinden dit leuk.
  6. Jean-Paul Moderator

Ik denk dat we wel uitgepraat zijn over dit onderwerp, en dat alles inmiddels wel gezegd is wat zinvol is.
    Dit topic gaat dan ook op slot.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina