Straatgoochelaars gevraagd voor 30 april

Discussie in 'Nieuws' gestart door Dick van der Zwan goochelclown Pica Pica, 6 apr 2012.

1. Leden van Goochelclub Rotterdam treden 30 april op in Alblasserdam. Het is een straatgoochelwedstrijd op het stadhuisplein. Vergoeding 75 euro en misschien een beker. Wij zoeken nog 2 straatgoochelaars.
    Inlichtingen, Dick van der Zwan info@clownpicapica.nl
  2. Math.van.Rhee

Math.van.Rhee Goochelaar

Lijkt me echt gezellig en leuk om te doen jammer dat ik op deze datum al iets heb staan , anders had ik me opgegeven , ik hoop dat je nog genoeg kanidaten krijgt veel succes er mee .
  3. Randy

Randy Goochelaar

Hallo Dick welke tijden treden de goochelaars op ?
    Want ik wil daar wel bij zijn om te kijken lijkt me erg leuk .
  4. Leuk als je komt kijken. Voor degene die willen komen hier het adres.
    Het is in Alblasserdam
    Waar: Raadhuisplein
    aanvang 13.00 uur tot 16.30 uur.
    7 straatgoochelaars. Junioren en senioren
    om 14.00 uur een optreden van Pica Pica in de podiumwagen.
  5. Randy

Randy Goochelaar

Helemaal geweldig bedankt Dick ik ben er zeker bij om 13:00 uur ben benieuwd .
  6. Henk van den Bos

Henk van den Bos Goochelaar

He Dick mag ik ook komen demonstreren en verkopen :)
    Ik heb nog een aantal pakket trucs die ik met 30 april wil verkopen. (Leuk in Alblasserdam)
  7. Jesse Ray

Jesse Ray Goochelaar

@henk
    Ik weet dat ze maandag in Alblasserdam een vrijmarkt hebben, maar weet niet of het ook de bedoeling is om als volwassenen trucs te gaan verkopen.
    Misschien dat Dick dat weet, in een PM stuur ik je wel Dick's e-mail dat leest die eerder denk.

JR
  8. cojanlis

cojanlis Goochelaar

Goochelen deze dan gewoon op het plein naar het publiek toe, of goochelen ze voor de jury?
  9. Jesse Ray

Jesse Ray Goochelaar

Het is egt straatgoochelen voor publiek en af en toe lopen er jury leden langs, maar daar merk je niks van.
    Je werkt dus voor het gewone leken publiek.

JR
  10. cojanlis

cojanlis Goochelaar

Lijkt me wel leuk om te komen kijken .
    Jan
  11. Randy

Randy Goochelaar

Het was gezellig maandag heb genoten en was leuk om met jullie kennis te maken ( Jesse,Niels,Sudesh,Micha? en de rest die ik vergeten ben)
    Wie heeft er trouwens gewonnen?
  12. John van der Lely

John van der Lely Administrator Medewerker

Ray heeft de eerste prijs, Sudesh de tweede en Mischa de derde ..... En mijn naam ben je vergeten .... Maar ik ben niet boos ... Alleen teleurgesteld ....
    Jac vindt dit leuk.
  13. Stapper

Stapper Goochelaar

Maar jij stond toch alleen maar te kijken? ;-P
  14. Randy

Randy Goochelaar

Hahaha ja sorry John zoveel nieuwe namen ineens en was helemaal onder de indruk van alle goochelkunsten die ik gezien heb,;) daar komt het ook een beetje door.
  15. cojanlis

cojanlis Goochelaar

Ik had graag komen kijken, maar het was Koniginnedag en dat heeft me tegen gehouden. Ik zag tegen de drukte op.
    Volgende keer dan maar.
    Groeten Jan
  16. Stapper

Stapper Goochelaar

Het was leuk om te zien, boeiend om de verschillende stijlen naast elkaar op één plein, aangenaam om al die bekenden weer even te ontmoeten!
    cojanlis vindt dit leuk.
  17. John van der Lely

John van der Lely Administrator Medewerker

Slecht nieuws .... volgende keer is het weer op Koninginnedag ..... Met de drukte valt het mee, het plein is voldoende ruim om verstaanbare plekken voor het goochelen te vinden ....
    cojanlis vindt dit leuk.
  18. cojanlis

cojanlis Goochelaar

Volgend jaar dan maar eens doorbijten zeker?

Jan
  19. Stapper

Stapper Goochelaar

doen !

Deel Deze Pagina