Trainingsdag marketing speciaal voor artiesten?

Discussie in 'Agenda' gestart door Jan Kosters, 25 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jan Kosters

Jan Kosters Goochelaar

Lid geworden:
    1 jan 1970
    Leuk Bevonden:
    230
    Ik heb een aantal topics gevolgd (en inhoudelijk daaraan bijgedragen) en ook vragen gekregen over diverse onderwerpen. Denk aan Google Adwords, je prijzen bepalen, je website optimaliseren, etc. Dit waren allemaal dingen over marketing. Aangezien dit mijn achtergrond is, is dat niet zo raar.

Als er voldoende interesse is voor een trainingsdag, ga ik mijn marketingtraining aanpassen speciaal voor artiesten. Navraag heeft geleerd dat lang niet iedereen genoeg verdient om zo'n dag te betalen. Ook zijn er veel goochelaars die het voor de hobby doen, maar wel meer willen. Vandaar dat ik een ruimte heb gevonden die geen kosten met zich meebrengt. Ook hanteer ik twee prijzen:

€ 400 inclusief Btw voor wie geen Btw kan verrekenen.
    € 400 exclusief Btw voor zakelijke klanten.

Dit is voor mij een lage prijs voor een hele dag van 9.00 - 17.00.
    Er kunnen maximaal 6 mensen deelnemen!

Vooraf kun je vragen inleveren die we tijdens de training gaan behandelen.

Datum: zaterdag 29 oktober.

Heb je interesse, stuur een PM. Dan stuur ik je meer informatie en neem ik contact met je op.
    Ik wil hier niet uitgebreid reclame gaan maken. Ik ben alleen benieuwd of er interesse voor is.
    Ik wil namelijk alleen mensen die gemotiveerd zijn. En niet bang zijn om hun visie op de zakelijke kant van het artiest zijn bij te stellen...

De genoemde prijs is bewust laag gehouden, zodat een beetje amateur binnen 2 optredens het geld heeft terugverdiend. En een prof. moet het makkelijk met 1 optreden terugverdienen.
    Als je na de dag niet in staat bent om meer uit je optredens te halen, krijg je je geld volledig terug! Ik wil alleen mensen die 100% tevreden zijn. Geen risico!

Neem contact met mij op vóór 15 september. Langer houd ik de datum niet vast.
    Ook heb ik de tijd nodig om de training aan te passen.

Vragen? Stel ze hieronder of stuur een PM.

Groeten,

Jan Kosters

2. mitch durbank

mitch durbank Goochelaar

Lid geworden:
    18 jun 2003
    Leuk Bevonden:
    240
    Dit is een aanrader!
    Ik heb bij Jan een op een gesprekken geboekt en het heeft mij enorm geholpen.
    Ik kijk nu anders tegen marketing aan en betrap mijzelf erop dat ik marketingstrucs herken als ik reclame`s hoor.

3. Jan Kosters

Jan Kosters Goochelaar

Lid geworden:
    1 jan 1970
    Leuk Bevonden:
    230
    @ Mitch: Heel erg bedankt voor je referentie!
    En vooral leuk om zoiets te zien verschijnen zonder dat ik erom gevraagd hebt.

4. Jan Kosters

Jan Kosters Goochelaar

Lid geworden:
    1 jan 1970
    Leuk Bevonden:
    230
    Voor iedereen die er over zit te denken: de inschrijftermijn is vervroegd!
    Ik heb twee aanvragen waarop ik volgende week een antwoord moet geven of ik beschikbaar ben. Daarom kan je tot en met maandag 5 september inschrijven!

5. Jan Kosters

Jan Kosters Goochelaar

Lid geworden:
    1 jan 1970
    Leuk Bevonden:
    230
    Dit topic kan op slot. Had je alsnog willen meedoen, stuur een PM. Dan laat ik de volgende keer persoonlijk aan je weten of er weer wat op stapel ligt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina