Waarschuwing voor illusiebouwer uit duitsland

Discussie in 'Op- en Aanmerkingen' gestart door Paul Weiss, 29 apr 2011.

1. Paul Weiss

Paul Weiss Goochelaar

Ik wil iedereen waarschuwen voor een goochelwinkel uit Duitsland en die eigenlijk wat ik kan zien veelal kopieen verkoopt. Dus degene van jullie denken een origineel daar te kopen. dat is het dus niet. Het is een kopie. website is: http://beltempo.oe2-system5.net/

De mijnheer in kwestie doet het zelfs voorkomen alsof hij in opdracht van bijvoorbeeld Daniel Summers (voor degene die hem niet kennen. en illusiebedenker en bouwer van enkele top illusies zoals de compressed,cutting edge,instant babe etc..) illusies bouwt.Hij misleid iedereen.
    Hij koopt of nieuw of tweedehans een origineel en maakt deze na. en verkoopt deze alsof het het orgineel is. Dat vindt ik het ergste. doen alsof je iets origineels verkoopt. Dus mocht iemand daar iets willen kopen dan weet je dat je een kopie koopt en geen origineel.
  2. Dank je wel. Dat vliegende ladenkastje is wel enorm gaaf. Hij zet het er overigens zo groot bij dat het 'origineel' is, dat je zelf wel kan bedenken dat dat niet helemaal waar is.
  3. Miracles Of Magic

Miracles Of Magic Goochelaar

Hi everybody,

As told already I've send an e-mail to Daniel Summers and got an answer which he
    authorized me to share with the folks on the Magic Café.

Here's what Mr. Summers answered :

"Mr. Beltempo, has secured permission from me to display my illusions on his site and act as a purchase agent. The arrangements I have with Domenico are that the Illusions he is offering can not be copied and built there, but instead ordered directly from us. I am grateful that he is doing his best to keep unauthorized Illusions out of the marketplace.

To insure that you receive an authentic item, (meaning an Illusion that is built by either myself or Bill Smith Magic Ventures) please contact me directly."

This is a big step forward to a relationship between US and European Illusion builders and distributors, which may and should help stop selling knock offs, at least I hope so.

Congratulations to Daniel Summers and Domenico Beltempo for this. I hope that, once this confidence has been build up through the upcoming years in this profesional partnership, others may be willing to follow in their steps.

Oliver.

Dit komt uit een topic van Themagiccafe.com, dan vraag ik me dus nu af welk verhaal waar is.

Link:
    http://www.themagiccafe.com/forums/viewtopic.php?topic=156038&forum=7&43&start=30#12
  4. Manro

Manro Goochelaar

Dit komt uit een topic van Themagiccafe.com, dan vraag ik me dus nu af welk verhaal waar is.

Het verhaal van Paul klopt. 100%
  5. Paul Weiss

Paul Weiss Goochelaar

Ik heb al langere tijd contact met de beste man (dhr beltempo). hij had nl. een tweedehans illusie staan van daniel summers. daar toonde ik interesse in. ik had enkele vragen of de maten etc.. hij kon deze niet opmeten omdat men op dat moment een extra hal aan het bouwen was. alle illusies stonden allemaal bij elkaar in de andere hal. dus hij kon er niet bij. dit duurde meerdere maanden. op een gegeven moment heb ik weer contact met hem gehad hoe het met de hal stond of hij de illusie al op kon meten. Hij kwam toen plotseling met het verhaal dat hij met toestemming van daniel summers twee illusie had gebouwd van het type van de tweedehans illusie en dat deze wat ruimer waren. Ik vertelde hem dat ik alleen de orininele wilde hebben en geen kopie. hij benadrukte dat dit in opdracht van daniel summers gebeurde. Dus een originele is. Ik heb dus daniels summers gemaild en hij benadrukte dat hij hij dhr beltempo nooit toestemming heeft gegevens van het bouwen van zijn illusie's. dus dhr beltempo heeft mij gewoon de hele tijd voor de gek gehouden. volgens mij was hij ook geen extra hal aan het bouwen, maar was hij gewoon bezig met het bouwen van de kopieen van de originele daniel summers illusion. de reden dat ik dit zo zeg is: waarom stuurt hij mij een mail dat hij twee andere aan het bouwen is die bijna klaar zijn en die ook wat ruimer zijn!!!! deze man koopt originele illusie van daniel summers en bouwt deze dus simpelweg na en verkoopt deze als origineel. dus mijn verhaal klopt voor 100%
  6. Miracles Of Magic

Miracles Of Magic Goochelaar

Ik geloof je Paul. Vermoed dat die ene post misschien komt van iemand die hem wil 'promoten'?

Triest dat er zulke dingen gebeuren.. Mensen op zulke manieren oplichten is echt verschrikkelijk. Laat staan het respect naar Daniel Summers. Heeft Daniel nooit contact op genomen met Beltempo? Neem aan dat hij hiervanaf weet.

Overigens zul je de verschillen toch wel zien wanneer je de illusie ontvangt of hem daar gaat bekijken? Iemand zoals Daniel Summers weet de details van de illusies er ook in te zetten. Lijkt mij dat die ripp-ofs van Beltempo die details niet hebben.

Overigens bedankt voor je aanvulling Paul. Zo komt er wel helderheid over deze bouwers.

Patrick
  7. René Geelen

René Geelen Goochelaar

Ik ken ook meerdere mensen welke teleurgesteld zijn, inclusief ikzelf.....
  8. Paul Weiss

Paul Weiss Goochelaar

Gerlukkig weet ik hoe ik een originele illusie kan herkennen. dus als ik naar die beste man had gegaan in duitsland en hij had mij een exemplaar laten zien dat nagebouwd is had ik het wel gezien.
  9. Goh, hier ben ik een topic over gestart. En weet je waarom? Omdat een andere topic over zo'n belangrijk onderwerp gesloten werd. Mogen wij hier nou we,l of niet elkaar waarschuwen?

Begrijp er geen snars meer van.
    Math.van.Rhee vindt dit leuk.
  10. Math.van.Rhee

Math.van.Rhee Goochelaar

Beste kees in mijn ogen mag je zeker elkaar waarschuwen denk ik , maar ja voordat je zeker iets zegt , moet je uitkijken dat het ook allemaal klopt.
    Dat jij het niet begrijpt en zelf ik moeten we het over laten op het topic.

Deel Deze Pagina