Anonieme deelnemer aan het forum

3 aug 2005
1.183
67
48
Amstrerdam
www.van-grinsven.nl
Ik heb het vermoeden dat een anonieme deelnemer het forum volgt, omdat hij zijn eigen naam niet bekend willen maken.
Wel het forum volgen, maar vervolgens niet aktief meedoen moet niet kunnen vind ik.
Mensen die alleen willen plukken en niets geven, kunnen beter beperkt toegang krijgen.

Ik kreeg gisteren een mailtje van iemand die mijn berichtjes hier leest, en met name de berichten over Holland got talent niet allemaal vind kloppen.
Hij meent mij per mail op de hoogte te moeten houden van het verloop van Holland got talent.
Hij wil nog niet bekend maken wie hij is, maar zal dat pas later doen.
Ik heb geantwoord:

"als je vind dat de berichten op het forum niet kloppen, vind ik datje dat daar moet plaatsen!
Als je niet bekend maakt wie je bent, stel ik ook geen prijs op mailtjes,sorry.
Anoniem meningen laten weten, is iets waar ik niet aan wil meedoen.

Dus haal mij gerust van je mailinglijstje."

**
vervolgens kwam er vandaag toch weer mail van hem:

"Ik heb dus je mail gelezen, maar eigenwijs als ik ben zal ik je voorlopig toch de laatste nieuwtjes laten weten over H.G.T.
Helaas kan ik je op dit moment niet laten weten wie ik ben maar dat komt nog."

Dus als hij of zij het hier leest (hij noemt zich in de mail Mike de Graaf)...... :
Gewoon hier op het forum je commentaar leveren en kenbaar maken wie je bent, of anders ergens anders je vertier gaan zoeken.

Je mail is bij mij verder ongewenst! dus ophouden met spammen.

K

Kevin

Visitor
Stalking is het stelselmatig lastigvallen van een persoon, door die persoon te achtervolgen, steeds op hinderlijke wijze contact op te nemen, en soms ook te bedreigen.

Het woord stalking komt van het Engelse woord to stalk, wat besluipen (meestal van wild) betekent. Zowel in het Nederlands Wetboek van Strafrecht als in het Belgisch Strafwetboek wordt het met belaging aangeduid (van het werkwoord belagen, in het nauw brengen).

in het ergste geval even aangifte doen van belaging!

EVI

Illusion Entertainment Designer
21 mrt 2005
542
70
28
47
Beijing
rianfil.com
Ik ben nu heel erg benieuwd naar wat die Mike voor mening heeft over HGT en de berichten hier over deze serie. :)
Gr, EVI

11 sep 2004
2.135
3
38
31
Volendam
lurkers zijn nooit handig

TIP VOOR WEBMASTERS:
zorg er voor dat je minstens 15 goedgekeurde posts moet hebben geplaatst voordat je volledig toegang kan krijgen

Eddy Marlo

Member+
25 mrt 2006
67
11
8
Arnhem
www.mumazi.com
Kun je niet iemand uit het emailtje het IP adres laten halen waar het vandaan is gestuurd. (kan ik niet, maar volgens mij kan het wel)

Vervolgens kun je uit de statestieken van goochelaars.com halen wanneer dit IP adres online was. Dit kun je dan weer koppelen aan een lid.

11 sep 2004
2.135
3
38
31
Volendam
als je tijdelijk "evolution mail" of thunderbird neemt kan je in de bron van de mail zien van welk ip het komt

of dat met outlook (express) kan weet ik niet

3 aug 2005
1.183
67
48
Amstrerdam
www.van-grinsven.nl
Ik lees mijn mail online bij de provider, ik haal zowiezo niets binnen. Wat ik niet vertrouw, of niet wens, vink ik aan en verwijder ik.
Ik heb geprobeerd, maar online kan ik niet de bron bekijken om het IP nummer te achterhalen, wellicht als ik het doorstuur naar iemand met een outlook, dat die het wel kan bekijken, maar dan nog.
Dan heb je een IP nummer en kun je nog niet veel natuurlijk.

Ik ben het er mee eens dat we het verder beter kunnen doodzwijgen.