De fout geschreven goochelaar.

CAJARI

Member+
19 jun 2003
1.637
73
48
Goirle
oochelaar, gochelaar, gochelaar, goohelaar, goocelaar, goochlaar, goocheaar, goochelar, goochelar, goochelaa, ogochelaar, gocohelaar, goohcelaar, goocehlaar, goochleaar, goochealar, goochelara, gochelaar, googelaar, choochelaar, gookhelaar

Okkie

Member+
12 aug 2005
195
0
16
60
Amsterdam
Veel fouten maak je Cajari.lekker bijdehand,niemand is perfectttttttttt,kijk eens hoe je zelf je geb. datum schrijft.

A

arie maat

Visitor
Als ik het mag zeggen zou ik willen zeggen dat ik graag zo min mogelijk fouten lees in een tekst. Je aandacht bij hetgeen iemand wil meedelen verspringt toch onwillekeurig van inhoud naar vorm en dat wringt een paar tellen.
Als je publiceert dan is hier de fijne knop 'bewerk' te vinden die je in staat stelt om na publicatie je woorden nog te kunnen aanpassen.

Spellingsfouten in een tekst die heel goedkoop dvd's en trucs aanbiedt bedek ik natuurlijk onmiddellijk met de mantel der liefde en haast mij alleen maar om de steller te mailen dat hij ze voor mij vast mag houden. Helaas kon ik totnogtoe never zo'n mailtje versturen.

Ik denk dat Cajari bedoelt wat ik in de eerste alinea heb geschreven en laten we ons dat ter harte nemen.
In het oude Sparta werd de brenger van een boodschap met militaire waarde na zijn boodschap geuit te hebben terstond omgebracht door de ontvangers. Tegenwoordig hoeft dat niet meer.
groet, arie

Okkie

Member+
12 aug 2005
195
0
16
60
Amsterdam
iedereen die wat langer mee loopt ,weet dat je niet een van de jongste meer bent, maar iedereen maakt toch wel eens fouten ? dus ik vind dit hele onderwerp zielig.maakt dat nou uit hoe ze je aan spreken,of wat ze zeggen,waar om zeg je dan dat iemand media geil is .goed voorbeeld ? als oudere ,nee dacht t niet, topic kan dicht.

Rick de Geest

Member+
17 dec 2005
1.954
0
36
27
Weert
www.rickdegeest.nl
Ik heb geen idee waar dit allemaal over gaat, ik wil me er ook niet in mengen, maar ik heb een tip:

Aangezien goochelaar zo vaak fout word geschreven, is het slim om al deze woorden op je site te zetten in dezelfde kleur als de achtergrond van je site.
Zo kun je dat natuurlijk met nog meer zoekwoorden doen, zoals:

tovenaar, ballonnen, ballonnenbeest, clown, entertainment, entertainer, etc. etc.

Mischien een onorthodoxe manier, maar hè, het werkt!

11 sep 2004
2.148
3
38
29
Volendam
in dezelfde kleur als de achtergrond?

ik heb liever metatags of: (daar staat echt wat, kijk maar in de bron)

interissant om te weten, in de metatags ip deze site staat ook googelaar

meta name="keywords" content="goochelen, goochelaar, goochelaars, magic, magician, magie, illusionisme, illusionist, tablemagic, tafelgoochelen, goocheltruc, goochelshow, straattheater, table-magic,entertainer, entertainment, goochelkunst, mysterie, googelaar, "

deze staan er al in (haakjes verwijderd)

btw, ik vind het wel grappig

Mark Voss

Member
31 mei 2006
373
0
16
26
Heteren
Jongens waar slaat dit op ? dit is een goochel forum, Geen schrijf parodie.

Waar gaan al die topics nou eigenlijk allemaal over ? hou alsjeblieft op met onuttige Topics ..

Victor Eilering

Member+
30 nov 1999
1.222
0
36
Ik vind dit eigenlijk wel een hele leuke topic. Ik snap niet dat zeurende mensen zich hier aan kunnen ergeren? Echt waar, Cajari maakt een topic, met een leuke inhoud. Ik heb in programmaboekjes van waar ik optrad wel eens een van deze woorden gezien. Ik snap echt niet waarom je hier bijdehand of chagrijnig op kan reageren.

En voor de zeurende mensen die het niet eens zijn met de aanmaak van deze topic, kijk eens even naar andere topic die (bijv. door jullie zelf) aangemaakt worden. Eerder geposte dingen die opnieuw gepost worden en onnozele topics. Pfffffffff....

Kiko

Member+
13 dec 2005
1.483
171
63
44
Nijmegen
www.clownkiko.nl
heerlijk toch zo'n real life soap waat je zelf onderdeel van kunt zijn. (oeps)

ontopic:
goochelaar, laregooch, goolaarge, laargeooch, raalechoog.

het is wel leuk om iets met een mismade-woord een routine te maken. changeerzak ofzo. Al vind ik zelf gefeliciteerd een leuker woord (meer lettergrepen). Maar ja, niet ieder optreden is een verjaardag, en al kun je iemand ook met het goede weer feliciteren een ander woord is ook een optie.

Raenius

Member+
21 jul 2003
2.372
1
38
Okkie: Ik begrijp niet helemaal waarom je zo reageert? Er worden nergens namen of iets dergelijks genoemd en ik had zelf niet het idee dat het op jou (of iemand anders) sloeg...

Cajari heeft later toegelicht waar het topic over ging (ik begreep hem eerst ook niet) dus ik zie geen problemen...

Mochtje hier anders over denken dan graag een PM naar mij of een van de andere moderators.

didge

Member+
23 jun 2003
755
179
43
56
Kajarie,Kadjary,Cadjaree,Cajarie,Cadjarie,Caajaari,Caadjaarie,
Caadjaary, Cajaari,Caajari.

Ditch, Dits, Ditguh,Ditsssss, Ditsz, Ditge, Didgeee, Didguh, Ditzs, didtchuu.

greetz,

Yidaki(ander woord voor Didge :))