Oh, hallo!

Neal

Close-up magician
9 mei 2012
1.247
323
83
21
Buggenhout (België)
Hoi!

De vaste klanten zullen me wel nog kennen van enkele jaren terug en zullen zich herinneren dat ik in 2018 even opnieuw begonnen ben met goochelen. Omwille van een druk jaar op de unief (met de bachelorproef en dergelijke), ben ik terug even moeten dimmen, maar de examens zijn over 3 weken voorbij en ik bereid me stilaan voor op een drukke, maar ook magische zomer!

Voor de mensen die me niet kennen, ik ben Neal, uit Belgïe en ben op mijn 14 beginnen goochelen, ongeveer tot mijn 17, om vervolgens 2 sabbatjaren te nemen en hier ben ik weer! Maar dan een beetje anders. Vroeger, als 'jong manneke' kocht ik alles wat 'cool' leek, maar nu ligt de focus op het clean zijn. Drugs?! Neen! Ik merk dat mensen uit mijn omgeving (diegenen die het meest "allez, doe is een trucske!" zeggen) héél kritisch zijn en regelmatig vragen "mag ik dat nu is zien?", dus ik wil zo veel mogelijk gimmick-vrij werken, of althans zonder gimmick eindigen! Een gewoon spel kaarten wordt de basis! Boeken en filmpjes zullen me hierbij helpen.

Wat moet je verder nog weten? Ik studeer Handelswetenschappen aan de Universiteit van Gent, doe aan vakantiewerk in een restaurant in onze gemeente en ik fitness sinds kort ook regelmatig. (Sportschool? Gym? Hoe zeggen jullie dat? ;))

Ik merk dat er veel veranderd is (Gert? Waarom zit je niet meer naast Ron? What happened with MagicshopTV? Mooi nieuw forum! dvd's zijn blijkbaar van een vorig tijdperk?), dus ik zoek stilaan mijn draai een beetje te vinden!

Heel actief zal ik niet zijn, maar ik lig op de loer! ;-)

Salukes! (of "doeg!")

• Like
Reactions: Leon Heussen

Wimhek11

Member
25 jan 2016
46
15
8
Uithoorn
Neil,
Leuke voorstel verhaal. In de laatste alinea stel je een paar vragen, zal ik die maar beantwoorden ?
Ger zit niet meer naast Ron, omdat hij met pensioen is gegaan. Gevolg is dat magicshop TV nu een ander format heeft, met minder truuks, maar wel meer diepgang.

Doei

Jan Smulders

Member
13 sep 2017
26
14
3
52
Breda
www.magic-marketing.nl
Neil,
Leuke voorstel verhaal. In de laatste alinea stel je een paar vragen, zal ik die maar beantwoorden ?
Ger zit niet meer naast Ron, omdat hij met pensioen is gegaan. Gevolg is dat magicshop TV nu een ander format heeft, met minder truuks, maar wel meer diepgang.

Doei
Nog even iets toevoegen aan dit verhaal.

Ook MagicShop Product Review staat even stil omdat enkele weken geleden de Magicshop volledig verwoest is door brand.
Heel erg triest voor Ron maar hij is kei hard aan het werk om deze opnieuw op te bouwen en hopelijk zien we hem dan weer met leuke video's.
Wel is hij te volgen via Facebook en Instagram waar hij zo nu en dan ook iets nieuws voorbij laat komen.
Er komt momenteel dan ook enorm veel nieuws uit, check dus gewoon zijn website.

Groet,
Jan.

Neal

Close-up magician
9 mei 2012
1.247
323
83
21
Buggenhout (België)
Nog even iets toevoegen aan dit verhaal.

Ook MagicShop Product Review staat even stil omdat enkele weken geleden de Magicshop volledig verwoest is door brand.
Heel erg triest voor Ron maar hij is kei hard aan het werk om deze opnieuw op te bouwen en hopelijk zien we hem dan weer met leuke video's.
Wel is hij te volgen via Facebook en Instagram waar hij zo nu en dan ook iets nieuws voorbij laat komen.
Er komt momenteel dan ook enorm veel nieuws uit, check dus gewoon zijn website.

Groet,
Jan.
Ja, ben al wat op de hoogte! Ik merk ook dat de activiteit op het forum een pak is verminderd tegenover 3 jaar terug! Jammer ...