Routine met een boek

Wimhek11

Member
25 jan 2016
47
16
8
Uithoorn
Hallo,
Voor het geven van een boek ben ik op zoek naar een goocheltruuk die ik hierbij kan gebruiken. Heb zelf gedacht aan PSI-Con Ruse, maar dan moet het boek al uitgepakt zijn. Wat kan ik doen met een boek dat is ingepakt in cadeaupapier.

Groeten

Wim.

Marc Woods

Member+
Medewerker
7 feb 2004
1.966
467
83
Oosterhout NB
www.marcwoods.nl
Je zou het boek kunnen laten verschijnen...eventueel kun je de kaft van het boek vooraf digitaal vragen...dan kun je een replica van het boek maken. Heb nog wel wat andere ideeën...daarvoor misschien en een DM!

maigret

Member+
28 mei 2011
395
294
63
72
Turnhout (B)
www.maigret.org
Boek staat ergens openbaar (voor iedereen te zien), maar BEDEKT met een doek.
Een pak blanco speelkaarten waarop op elke kaart een ander stukje inpakpapier is geplakt.
Kaart forceren.
Doek wegnemen, boek is ingepakt in "vrij" gekozen inpakpapier.

• Like
Reactions: Wimhek11

Wimhek11

Member
25 jan 2016
47
16
8
Uithoorn
Een pak blanco speelkaarten waarop op elke kaart een ander stukje inpakpapier is geplakt.
Kaart forceren.
Goed idee, ik kan natuurlijk ook een aantal enveloppen met daarin cadeau papier, en met een mark elsdon routine telkens een enveloppe af laten vallen, en in de laatste zit het goede papier. Voor komisch effect kan er krantepapier , stukje plastic zak, restje sinterklaaspapier enz in worden gedaan.

maigret

Member+
28 mei 2011
395
294
63
72
Turnhout (B)
www.maigret.org
Een equivoque die ik WEL kan smaken is http://www.penguinmagic.com/p/11610 van John Carey.
Je zou dan niet alleen het inpakpapier, maar ook het lintje wat er omheen zit, voorspeld hebben.
In de 4 briefomslagen van het feestvarken kan dan het inpakpapier, het lintje, een foto van het boek en JA zitten.
In uw 4 briefomslagen kan dan ander inpakpapier, een ander lintje, een foto van een (komisch) boek en een NEEN zitten.

Laatst bewerkt: